Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg håper for all den de har det forferdelig... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 skal ha meg høytaler, en stor en:D weeee (ser på den største av disse). Testet den i dag på Hi-fi klubben på grensen. Must have, men da trenger jeg også ny forsterker. Så det blir en nad s272 (eller noe i den dur) til nesten 6000 forsterker til 6k? weee ***Relevant for inlegget*** Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det ikke kjedelig og ha bursdag så nært jul?tenker på at det blir lenge til neste gang du får gaver etter julaften,også at du får dårligere gaver på julaften. er det slik? en som gikk i klassen min hadde bursdag 23.desember Tja. Det er kjedelig å ha bursdag sent på året. Men det kule er at man kan lure foreldre til å gi dyrere gave til bursdag. Man sier bare at man vil ha bursdag og julegave sammen. Så må de jo kjøpe NOE til jul uansett Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Får kombinert jule og bursdagsgaver jeg. Men jeg har slutta og bry meg om det Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det ikke kjedelig og ha bursdag så nært jul?tenker på at det blir lenge til neste gang du får gaver etter julaften,også at du får dårligere gaver på julaften. er det slik? en som gikk i klassen min hadde bursdag 23.desember Jeg har bursdag 25. desember Kult det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det ikke kjedelig og ha bursdag så nært jul?tenker på at det blir lenge til neste gang du får gaver etter julaften,også at du får dårligere gaver på julaften. er det slik? en som gikk i klassen min hadde bursdag 23.desember Jeg har bursdag 25. desember Kult det Jeg har bursdag 24. november. Ikke lenge til! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) er det ikke kjedelig og ha bursdag så nært jul?tenker på at det blir lenge til neste gang du får gaver etter julaften,også at du får dårligere gaver på julaften. er det slik? en som gikk i klassen min hadde bursdag 23.desember Tja. Det er kjedelig å ha bursdag sent på året. Men det kule er at man kan lure foreldre til å gi dyrere gave til bursdag. Man sier bare at man vil ha bursdag og julegave sammen. Så må de jo kjøpe NOE til jul uansett Hmm, må prøves... bursdag en uke før deg da men EDIT: Nei, kom på jeg bare får sokker uansett. Det jeg ønsker meg mest da Endret 15. november 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hmm, må prøves... bursdag en uke før deg da men EDIT: Nei, kom på jeg bare får sokker uansett. Det jeg ønsker meg mest da Å NAM! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har bursdag samme dag som jesus Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har bursdag samme dag som..uuh.... ? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 LINK Virker kanskje perverst men akkurat nå kunne jeg tenke meg 2 kjærster. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 min busdag: -samme dag som will smith og madonna -samme dag som Elvis døde -dagen før naturium har bursdag Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nynorsk ruler! Men bokmål er mye bedre og skrive. Egentlig burde jeg skrive nynorsk, men gidder ikke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Da var det på tide og sove... Og i morgen skal det spilles HL2 Endret 15. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal lage meg noe digg etterpå. Føler meg bra nok til å spise noe. Får bare håpe på at eg ikke gulper opp maten da. :S Venter litt til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 LINK Virker kanskje perverst men akkurat nå kunne jeg tenke meg 2 kjærster. kamerat av meg har kjøpt seg de, tror de låter ok. De rakk meg ihvertfall til halsen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 prøv å legg til en fil/bilde. Jeg gjorde det nå på den bilde tråden av dere selv... Max filstørresle..skrivefeil hah! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 JEG HATER HATER HATER WINDOWS! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Begynner å bli kaldt ute.. Noen her som går på Åssiden VGS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg