zed Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Noen er som liker å bytte ut s'ene med z'er og u'ene med ew'er ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 ******, nå har jeg halve helga gått allerede og jeg har ikke gjort annet enn å campe inne på rommet mitt med iMac og Pcen... Skal på sjøloftet senere ikveld å spise pizza da, verdens beste pizza Wabby, hvor og når er det du skal på julebord? var det idag? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Wabby, hvor og når er det du skal på julebord? var det idag? Noen pils på Lundetangen, så skal på JegerMeisteren og spise, så skal jeg tafse på Smårips på Kick. Blir så bra atte Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bjaa: Conrad! sjøloftet, conrad og peppes pizza har litt morsomme plasseringer.. Alle er mindre enn 50 meter fra hverandre Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Også har du Napoleon og King David lang oppe i skauen Anyway, conrads er farlig. De tar klikklakk Visa og samler opp. Leverer for trekk en eller 2 ganger i mnd. En kamerat av meg brannt seg på det. Trudde han hadde penger og slik. Ble mange pizza og vips så lå han plutselig i minus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Guess who's back! Kjøpte meg genser og greier, weee. Sånn med blå og brune og berse striper på tvers, den er über. (Kjøpt på H&M btw). kanskje jeg skal vatte opp webcam og ta pics? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjøpte meg genser og greier, weee. Sånn med blå og brune og berse striper på tvers, den er über. (Kjøpt på H&M btw). kanskje jeg skal vatte opp webcam og ta pics? Gjør det Og ikke legg den bare på senga. Ha den på deg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Men nå fant jeg ut a jeg skal stikke igjen om 10 min, så.. nopes Endret 29. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lol, skulle på kino ikveld men det ble utsolgt før noen gadd å bestille .P Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lol, skulle på kino ikveld men det ble utsolgt før noen gadd å bestille .P Idiot hva skulle dere se da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Wabby: Blir sikkert en morro kveld det Men du må slutte å jobbe så jævligt..! Haltan: Åssen går det med boikotten deres da? *prate om haltan, nvoetfiv og jens @ irc* PS, det er liv der Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Wabby er workaholic... bjaa -> boikotten eksisterer ikke. Når man boikotter ønsker man å nå et mål. Vi bare syntes det er døvt Men, da stakk jeg! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Wabby er workaholic... Pffft ! bare så dere vet det så skal jeg har fri imorgen ! Skal jobbe med å flytte da Anyway, jeg har 5 fridager igjen av året Har nok å gjøre... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Dette er det neste hip hop manifestet!! *synge/rappe* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nuvel, jeg glemte det tredje alternativt på den bilstereoen. Nemmelig at alt virket Fant ingen feil (logisk nok) så for man se hvor lenge det varer. trallala... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nuvel, jeg glemte det tredje alternativt på den bilstereoen. Nemmelig at alt virket Fant ingen feil (logisk nok) så for man se hvor lenge det varer. trallala... Helt til då trykker på en knapp og så slokner alt... En kamerat har slik at hvergang han slår over på fjernlys så kutter cd-spilleren i 2 sekunder. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Wohoi! Da har jeg spist taco , er hos der fatter nå. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du ekke på MSN Halfie Nå har jeg vært på Haugenstua, og oppdaget noe nytt kult med skating. Orker ikke skrive alt her, men har lært meg 4 nye triks i dag. Selv om de ikke var über. Wee, elsker skating nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Noe nytt kult? Miniramp? Vel, je ekke på msn fordi jeg ikke er logga på med min profil, og heller ikke sitter på min maskin.... Rams opp triks NUH, i am teh bored... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Miniramp ja, det var überkult. Ettersom jeg ALDRI har skatet ramp i hele mitt liv, utenom dropping. Så de triksene er sikkert ikke noe stort for deg som kjører mye ramp (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg