ehs5 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 I morgen, ikke sant? Jupp Da blir dama ensom en god periode fremover Hehe. Skal sykle ned til senteret i midtimen i morgen med en kamerat for å kjøpe det. Skal jeg si at jeg skal jobbe hjemme i dag mens jeg egentlig skal spille hitman contracts? Prosjekt er kjedelig når man ikke har noe å gjøre! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har prosjekt vi også, skal lage ett radioprogram elns. Vi chiller i dag, og jobber i morgen fant vi ut. *koseseg* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 allerede hjemme fra skolen siden lærerne skulle på kusr de to siste timene, det er kaldt å sykle ute *stive fingre*. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Yay! Ny Invader Zim DVD! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ny? Jaha? Nye episoder som vi ikke har sett før? Uansett, nå har jeg betalt for Canon EOS 300D, får det om en ukes tid. Åh, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Episoder 19-27 på denne DVDen... Nr. 3 hittil, kommer vel flere DVDer etterhvert Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal jeg si at jeg skal jobbe hjemme i dag mens jeg egentlig skal spille hitman contracts? Been done! Nå skal det spilles! Synd at jeg må tilbake til skolen til 1430 da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Da var hatet mitt mot nynorsk forsterket yttelig med noen hakk. Men nå skal jeg snart bestille laptop, sponset delvis av jobben til pappa. Også fikk jeg saldoutskift fra brukskontoen min, jeg er rik, rik sier jeg! Denne laptop-en burde da duge? http://psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090104 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvorfor ikke snekre sammen en laptop selv? Sparer et par tusen på det.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvorfor ikke snekre sammen en laptop selv? Sparer et par tusen på det.. intresangt hadde det vel også vært, men siden hane er sponsa av en bedrift må han vel sikkert kjøpe ferdig? Endret 15. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvorfor ikke snekre sammen en laptop selv? Sparer et par tusen på det.. Jo, jeg hadde egentlig tenkt til det, men da koster det 3700,- mer. Bissniss-avtale... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva skjer med verden? Først har jeg ingen problemer med å bestille kjøretime, så kanskje det blir sertifikat på meg en gang. Og i dag får jeg varsel om innkalling til sesjon. Så ikke nok med at de slipper meg løs i trafikken, de vil også ha meg til å flakse rundt i skauen og skyte med skarpt. So much for rikets sikkerhet. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan noen kort forklare meg om følgende, det behøver ikke være veldig langt: 1. Oppbygning av en durskala. 2. Noteverdier og pauser. 3. Musikkens elementer. 4. Middelalderen (i musikken). 5. Rennessansen (i musikken). 6. Barokken (i musikken). Ja, det ville vært VELDIG gledelig! Kan hjelpe deg med de 2 første iallefall... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva skjer med verden?Først har jeg ingen problemer med å bestille kjøretime, så kanskje det blir sertifikat på meg en gang. Og i dag får jeg varsel om innkalling til sesjon. Så ikke nok med at de slipper meg løs i trafikken, de vil også ha meg til å flakse rundt i skauen og skyte med skarpt. So much for rikets sikkerhet. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg vil dø, 2x Naturfags rapporter, Matteprøve og dikt til imårra... Økonomiprøve på onsdag... Føler meg som dritt... Finfin dag de besteme seg får å gi ut årtusenets mest etterlengtede spill(mitt mest etterlengtede ialle fall)(HL2) Endret 15. november 2004 av So Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal vi se...... format c:! (Snart!) PC'n er føkka nå! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) sitter hjemme og er syk. første gang i år jeg ikke kommer på skolen... Endret 15. november 2004 av andesam Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har fri til fredag! Men jeg har ingenting å gjøre, siden jeg er herre over mitt eget domene, og ikke har noen spill, eller noe. Bah. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har fri til fredag! Hvorfor det?? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har fri til fredag! Hvorfor det?? Fordi han er n00b, han har alltid vært det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg