Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

I morgen, ikke sant? :w00t:

Jupp :w00t:

Da blir dama ensom en god periode fremover :whistle:

Hehe. :p Skal sykle ned til senteret i midtimen i morgen med en kamerat for å kjøpe det. :wee:

Skal jeg si at jeg skal jobbe hjemme i dag mens jeg egentlig skal spille hitman contracts? :w00t::hmm:

Prosjekt er kjedelig når man ikke har noe å gjøre! :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med verden?

Først har jeg ingen problemer med å bestille kjøretime, så kanskje det blir sertifikat på meg en gang. Og i dag får jeg varsel om innkalling til sesjon. Så ikke nok med at de slipper meg løs i trafikken, de vil også ha meg til å flakse rundt i skauen og skyte med skarpt. So much for rikets sikkerhet. :w00t:

Lenke til kommentar
Kan noen kort forklare meg om følgende, det behøver ikke være veldig langt:

1. Oppbygning av en durskala.

2. Noteverdier og pauser.

3. Musikkens elementer.

4. Middelalderen (i musikken).

5. Rennessansen (i musikken).

6. Barokken (i musikken).

Ja, det ville vært VELDIG gledelig! :)

Kan hjelpe deg med de 2 første iallefall...

Lenke til kommentar
Hva skjer med verden?

Først har jeg ingen problemer med å bestille kjøretime, så kanskje det blir sertifikat på meg en gang. Og i dag får jeg varsel om innkalling til sesjon. Så ikke nok med at de slipper meg løs i trafikken, de vil også ha meg til å flakse rundt i skauen og skyte med skarpt. So much for rikets sikkerhet. :w00t:

:laugh::w00t:

Lenke til kommentar

Jeg vil dø, 2x Naturfags rapporter, Matteprøve og dikt til imårra... Økonomiprøve på onsdag... Føler meg som dritt... Finfin dag de besteme seg får å gi ut årtusenets mest etterlengtede spill(mitt mest etterlengtede ialle fall)(HL2)

:cry:

Endret av So
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...