Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation

Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love!

Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet.

Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåthet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen.

BE SCARED! :evil:

PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM :)

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation

Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love!

Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet.

Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåthet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen.

BE SCARED! :evil:

PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM :)

Vel. Bu-fiddeli-hu :p Jeg kan hate dere til jeg dør! Jeg er villig til å dø for min sak! :w00t:

Lenke til kommentar
Vel. Bu-fiddeli-hu :p Jeg kan hate dere til jeg dør! Jeg er villig til å dø for min sak!  :w00t:

Vi kommer og tar deg før du rekker og hate oss til døde.

Vi skal gjøre deg om til en STOR love machine!

Metode: Binde deg fast i en stol, sette på barry white og la deg sitte der i en uke!

:)

Da kommer du til å tape, med tanke på at jeg kommer til å dø av hat, og ikke kjærlighet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...