Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love! Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet. Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåthet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen. BE SCARED! PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Åååååååååå, Victor blir visst opptatt i dagesvis. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Åååååååååå, Victor blir visst opptatt i dagesvis. :!: :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love! Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet. Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåthet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen. BE SCARED! PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM Vel. Bu-fiddeli-hu Jeg kan hate dere til jeg dør! Jeg er villig til å dø for min sak! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 dø for min sak Sweet! Bring on the lovecrusaders! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Åååååååååå, Victor blir visst opptatt i dagesvis. I morgen serverer jeg rottestuing for 10kr per. tallerken. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vel. Bu-fiddeli-hu Jeg kan hate dere til jeg dør! Jeg er villig til å dø for min sak! Hater du meg også? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Åååååååååå, Victor blir visst opptatt i dagesvis. I morgen serverer jeg rottestuing for 10kr per. tallerken. plutselig ble victor bare opptatt en dag. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Åååååååååå, Victor blir visst opptatt i dagesvis. I morgen serverer jeg rottestuing for 10kr per. tallerken. Åååå, vær snill! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grr... den neste som kommenterer postcounten min får Victor, rotta mi, på nakken! Du registrerte deg dagen etter meg, men jeg har over 3ganger så mange innlegg som deg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vel. Bu-fiddeli-hu Jeg kan hate dere til jeg dør! Jeg er villig til å dø for min sak! Vi kommer og tar deg før du rekker og hate oss til døde. Vi skal gjøre deg om til en STOR love machine! Metode: Binde deg fast i en stol, sette på barry white og la deg sitte der i en uke! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 3ganger så mange innlegg som deg Kvalitet fremfor kvantitet, gutten min. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love! Jeg joiner. Er flink med anal vellyst. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Åååååååååå, Victor blir visst opptatt i dagesvis. I morgen serverer jeg rottestuing for 10kr per. tallerken. Åååå, vær snill! Dakaaaar.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grr... den neste som kommenterer postcounten min får Victor, rotta mi, på nakken! Postcounten din er sinnssykt ekstrem, tatt i betrakting at du er ISDN-sliter. Tusen takk, TUSEN takk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 takk meg også, nerdVANNA! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ISDN er bare _SÅ_ 5min. og 3sek. siden azza. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 3ganger så mange innlegg som deg Kvalitet fremfor kvantitet, gutten min. Selv om jeg har mange innlegg, betyr ikke dette at det er dårlig kvalitet på innleggene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 3ganger så mange innlegg som deg Kvalitet fremfor kvantitet, gutten min. Selv om jeg har mange innlegg, betyr ikke dette at det er dårlig kvalitet på innleggene Men du har ikke mange innlegg :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vel. Bu-fiddeli-hu Jeg kan hate dere til jeg dør! Jeg er villig til å dø for min sak! Vi kommer og tar deg før du rekker og hate oss til døde. Vi skal gjøre deg om til en STOR love machine! Metode: Binde deg fast i en stol, sette på barry white og la deg sitte der i en uke! Da kommer du til å tape, med tanke på at jeg kommer til å dø av hat, og ikke kjærlighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg