Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://home.no.net/mralien/avatarer Avatarer folk har hatt på MSN det siste halvåret, ikke spør hvorfor. Aner ikke selv. Ephel Duath er søtt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ssh. who cares. så lenge verden består av hat, så kan dere regjere verden for alt jeg bryr meg. Haha, darkness goes insane ^^ Teh old! Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Spammere! Jeg kryper til køys snart, det er nå 24 timer siden sist wank, jeg er stolt av meg selv. Jeg er herre over mitt eget domene. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Da satt jeg på film... cul8r lzm Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Yay! 400 innlegg!Bare pass deg, B|Real! Yay! 3237 innlegg! Å, hold kjeft. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://home.no.net/mralien/avatarerAvatarer folk har hatt på MSN det siste halvåret, ikke spør hvorfor. Aner ikke selv. Ephel Duath er søtt. Ey! Firefox-avataren min! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Yay! 400 innlegg!Bare pass deg, B|Real! Yay! 3237 innlegg! Å, hold kjeft. PWND! :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skal også legge meg nå. *sensurert* sier:jeg så på deg på fredag *sensurert* sier: du lo og smilte *sensurert* sier: jeg tenkte *sensurert* sier: se hun smiler og ler, og alt hun vil er å pule Fatter ikke at eksen min kan være så frekk mot stakkars lille meg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hehey, niesen min er der Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror dere misforsto veggisgreia, egentlig. Det er ikke fordi det er "sunt" (for det er det nok ikke), men fordi jeg lurer litt på hva som er så "kult" med å være veggis. Har liksom aldri skjønt greia. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Yay! 400 innlegg!Bare pass deg, B|Real! Yay! 3237 innlegg! Å, hold kjeft. PWND! :!: Du også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Yay! 400 innlegg!Bare pass deg, B|Real! Yay! 3237 innlegg! Å, hold kjeft. PWND! :!: .. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grr... den neste som kommenterer postcounten min får Victor, rotta mi, på nakken! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Grr... den neste som kommenterer postcounten min får Victor, rotta mi, på nakken! nerdVANNA har spammet 400innlegg i on-topic Endret 14. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grr... den neste som kommenterer postcounten min får Victor, rotta mi, på nakken! Postcounten din er sinnssykt ekstrem, tatt i betrakting at du er ISDN-sliter. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grr... den neste som kommenterer postcounten min får Victor, rotta mi, på nakken! HAHAH! Du har få posts da! :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 400, det er tresifret! *peker på og ler* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love! Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet. Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåthet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen. BE SCARED! PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM Endret 14. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love! Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet. Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåtet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen. BE SCARED! PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM Jeg vil gjerne bli henrettet. Eneste måten jeg kan få noen til å dra'n for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg