Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ssh. who cares. så lenge verden består av hat, så kan dere regjere verden for alt jeg bryr meg.

Haha, darkness goes insane ^^

Teh old! :w00t:

Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation

Lenke til kommentar

Jeg skal også legge meg nå.

*sensurert*  sier:

jeg så på deg på fredag

*sensurert*  sier:

du lo og smilte

*sensurert*  sier:

jeg tenkte

*sensurert*  sier:

se hun smiler og ler, og alt hun vil er å pule

Fatter ikke at eksen min kan være så frekk mot stakkars lille meg.. :cry:

Lenke til kommentar
Goophy og jeg er full av hat. Vi har et ønske om å trashe jorden hinsides all fornuft. Dvs. Det handler jo ikke om fornuft uansett da.. Men.. Children come to us, and we will give you salvation

Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love!

Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet.

Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåthet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen.

BE SCARED! :evil:

PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM :)

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Da starter jeg en terror gruppe med kodenavn Big Love!

Våres mål er og henrette alle nedkjempere av kjærlighet.

Vi bruker brutale måter som og; onanere folk til døde, lese kjærlighets dikt til blodspruten står ut av ørene, kose dem på magen til dem dør av kåtet og til slutt gi den anale nytelser med en feiekost slik at dem blir såre i ganen.

BE SCARED! :evil:

PS:Søknader som stiling til henretter kan sendes på PM :)

Jeg vil gjerne bli henrettet. Eneste måten jeg kan få noen til å dra'n for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...