Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva er det jeg har gjort galt igjen nå da? Uttrykke ekte kjærlighet til andre på forumet. Det er noe vi _ikke_ liker! NFSU2 er djevelens verk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kjærlighet er ut Goophy og jeg hater verden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ja, vi skal bli verdensdiktatorer og forby all kjærlighet og glede! Slike uting vil bli straffet med... (Din tur darkness|). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan jeg være med? Jeg er ensom og gudsforlatt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ja, vi skal bli verdensdiktatorer og forby all kjærlighet og glede!Slike uting vil bli straffet med... (Din tur darkness|). stemmer på deg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Haha. MessengerDiscovery er morsomt. Folk skjønner fint lite når de begynner å si ting de ikke har sagt. Haha. noen av kontaktene gikk offline og kom online etter et par minutter, så sa de : masse tull her mange blir forvirra = gøy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 evig fortapelse i det brennhete helvete. For å sikre oss mot hedningbudskap kommer vil til å forby alle såpeserier som hotell cæsar og glamour Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 evig fortapelse i det brennhete helvete.For å sikre oss mot hedningbudskap kommer vil til å forby alle såpeserier som hotell cæsar og glamour JEG ER MED! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Se, Mats. Vi har allerede tilhengere. Dette kommer til å gå som smurt. Snart er verden vår Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 evig fortapelse i det brennhete helvete.For å sikre oss mot hedningbudskap kommer vil til å forby alle såpeserier som hotell cæsar og glamour JEG ER MED! JEG OG! Hvorfor er det ekstrasending på TV2 nå? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan jeg være med?! KAN JEG?! VÆÆÆÆÆR SÅ SNILL! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan jeg være med?! KAN JEG?! VÆÆÆÆÆR SÅ SNILL! Fredrik teh w00tmachine... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan jeg være med? Jeg er ensom og gudsforlatt. Join "1337Gr0UpHaxx0rsForAllTheWorld", Fredrik! vi r bzt lzm! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Noen som har sett "The Cooler" her? EDIT: IMDb link: http://us.imdb.com/title/tt0318374/ EDIT2: MPAA: Rated R for strong sexuality, violence, language and some drug use. (edited version) Tror jeg ser den nå Endret 14. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvorfor er det ekstrasending på TV2 nå? Sikkert pga. de snørasene +mange innestengte biler. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan jeg være med? Jeg er ensom og gudsforlatt. Join "1337Gr0UpHaxx0rsForAllTheWorld", Fredrik! vi r bzt lzm! Ja, når jeg tenker meg om vil jeg ikke være med å lede verden sammen med darkness. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Se, Mats. Vi har allerede tilhengere. Dette kommer til å gå som smurt. Snart er verden vår Ja! Vi må organisere oss... Hva skal vi gjøre med verden da, Kine? Skal vi utslette den og la alle som er glade være igjen mens vi selv flytter til Mars eller noe? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kine & Mats, tror vi har dratt den langt nok nå Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Se, Mats. Vi har allerede tilhengere. Dette kommer til å gå som smurt. Snart er verden vår Ja! Vi må organisere oss... Hva skal vi gjøre med verden da, Kine? Skal vi utslette den og la alle som er glade være igjen mens vi selv flytter til Mars eller noe? Du flytter til brain-slug planeten da Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Se, Mats. Vi har allerede tilhengere. Dette kommer til å gå som smurt. Snart er verden vår Ja! Vi må organisere oss... Hva skal vi gjøre med verden da, Kine? Skal vi utslette den og la alle som er glade være igjen mens vi selv flytter til Mars eller noe? Er dere glade i meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg