abraxa Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Swordfish på tv i dag Sleepy Hollow har akkurat begynt på tv4, anbefales! Auda, cdon.com viste meg hvor mye jeg har brukt på cder de tre siste åra. Dårlig gjort av dem synes jeg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Om under tre timer begynner min offisielle veggisuke. Jepp, dere hørte rett, jeg skal avstå fra å spise kjøtt/kylling og fisk i en hel uke, bare for eksperimentets skyld. YAY. tier på at han begynner å spise på hånda si før fredag! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg kan jo sykle forbi den fra 0-100 nesten.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 aaaah Endelig har jeg fått maskin til å funke stabilt igjen. Faen ikke måte på til problemer man skulle ha ved denna oppgradering i hardware, Først hovedkort med sammensmelta pin-hull i cpu-slotten. Så bøyde pinner på cpu pga. den hovedkortfeilen. Så bestille nytt og vente. Så slutta ei vifte og funke, så gikk man tom for kjølepasta, også viser det seg at den nye 200gb hd'n ikke funka. Men NÅ funker det ... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Men NÅ funker det ... Gratla. Ehm... "diskusjonen" på sidene før her var tåpelig. Hvis noen er rike, hva så? Jeg pleier ikke bruke "rik" som skjellsord lissom. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) You'll never go back. hah... EDIT: nr.4: Hvis du bruker rik som skjellsord, sier jo det litt om deg... Endret 14. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dere tar fra dere all gleden her i livet jo.. ikke sex, ikke kjøtt eller annen god mat, ikke brus og godis.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 EDIT: nr.4: Hvis du bruker rik som skjellsord, sier jo det litt om deg... Du tok ikke poenget mitt? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dere tar fra dere all gleden her i livet jo.. ikke sex, ikke kjøtt eller annen god mat, ikke brus og godis.. Ja-ah.. utrettferdig! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ehm... "diskusjonen" på sidene før her var tåpelig. Hvis noen er rike, hva så? Jeg pleier ikke bruke "rik" som skjellsord lissom. Det må være basert på misunnelse.. Ingen ønsker å ha dårlig råd.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Synes det er bedre å være glad og kose seg enn å tenke for mye på hva man spiser osv. Men så er det jo de som ikke koser seg hvis de ikke spiser sunt da. Og det går jo seff ann å se om man trives bedre som vegiterianer i en uke... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den filmen suger, Haddis. Vedder på at du liker den bare fordi Halle Berry er med... Noe galt i det da? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Synes det er bedre å være glad og kose seg enn å tenke for mye på hva man spiser osv. Bra pus Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vegiterianer? ahahhahahahaha!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Synes det er bedre å være glad og kose seg enn å tenke for mye på hva man spiser osv. Bra pus Bra pus! Endret 14. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Haha. MessengerDiscovery er morsomt. Folk skjønner fint lite når de begynner å si ting de ikke har sagt. Haha. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva er det jeg har gjort galt igjen nå da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva er det jeg har gjort galt igjen nå da? For mye oter, for lite fisk. Spis mer oter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg