Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ikke sikkert at Diesel buksa holder lenger.. Men uansett, jeg driter i det Ikke min telefon, mamma og pappa og som har B&O fetisj. Har litt med design og funksjonalitet å gjøre også da.. Du kan lissom styre evt. TVer, lydanlegg og til og med lyset med hustlf lissom. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ikke min telefon, mamma og pappa og som har B&O fetisj. Har litt med design og funksjonalitet å gjøre også da.. Du kan lissom styre evt. TVer, lydanlegg og til og med lyset med hustlf lissom. Rike foreldre? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 woot? ser ingen ting jeg EDIT: hmmm, lame, funka ikke på alle da, eller, hmm, dunno LOL, NM i komma Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Rike foreldre? Definèr rik.. Pappa tjener nok for å kjøpe et B&O anlegg eller to for å si det sånn.. Endret 14. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Ahpadt, husk at du var med på et Audi A6 kjøp for et par dager siden (?), har vel litt penger dere også Endret 14. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hehe, den er det mye plass i! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Ahpadt, husk at du var med på et Audi A6 kjøp for et par dager siden (?), har vel litt penger dere også DU! Han fikk rabatt! Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg wub.gif Rik. *EDIT: Det lukter firmabil laaang vei her. Riktig? Definèr rik.. Pappa tjener nok for å kjøpe et B&O anlegg eller to for å si det sånn.. Rik. Rik er at en enkelt person tjener godt over 1M i året. Ellers så disponerer han pengene til anlegg, og det skal han få lov til. Faren min er jo ganske så bilgal, så derfor bruker han mye penger på det. Endret 14. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg hehe, sånn ville mamma ha og! Men jeg sa at de ikke fikk lov å kjøpe seg noe tur-egg.. Skal ha A6, A4 eller en bmw jeg så i et blad på onsdag. Men vi skal ikke ha ny før jeg har tatt lappen For da kan jeg overta den gamle A4-en Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fordi Diesel-buksa holder lenger? Pisspreik. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan lissom styre evt. TVer, lydanlegg og til og med lyset med hustlf lissom. Pff..det kan jeg med mobilene mine... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fordi Diesel-buksa holder lenger? Pisspreik. Den burde holde lenger enn en bukse fra Cubus ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan lissom styre evt. TVer, lydanlegg og til og med lyset med hustlf lissom. Pff..det kan jeg med mobilene mine... De kosta sikkert også noen tusen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fordi Diesel-buksa holder lenger? Pisspreik. Mine lommer fucka seg etter 2-3 gangers bruk..Jeg lekte ikke slede nedover en bakke engang. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fordi Diesel-buksa holder lenger? Pisspreik. Den burde holde lenger enn en bukse fra Cubus ihvertfall.. Mora di holder lenger. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg wub.gif Rik. *EDIT: Det lukter firmabil laaang vei her. Riktig? Kan ikke definere han som rik, men han har spart. Det er ikke firmabil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fordi Diesel-buksa holder lenger? Pisspreik. Den burde holde lenger enn en bukse fra Cubus ihvertfall.. Mora di holder lenger. wow Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Mora di holder lenger. Kjenner'u hu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg