ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 *Whine* Noooooob Jeg skal vise deg noob jeg! Spille circuit på NFSU2 online? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Skjedd noe i det siste? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 NFSU2 is teh gørrkjedelig. Nå har jeg kjørt alt på stage 1,2 og 3 og kommet til stage 5. (Har noen løp igjen på 4). Totalt; 64%. Skjermkortet ville ikke mer nå. Haddis, slett alle bildene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Er jeg hypokondrer hvis jeg tror jeg er hypokondrer?(kvalifiserer det som en sykdom liksom? ) EDIT: Sikkert stava det feil... og andre ting arggh Endret 14. november 2004 av So Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jupp, hypokonder er riktig Ikke veit jeg om du er det... Hmm.. *The Libertines* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Går en trådløs hustlf fra B&O som analog eller digital tlf? Vurderer ip telefoni fra Telio, prisene er jo sinnsyke ift. telenor ISDN priser.. Edit: denne: Endret 14. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 *Snip* En kamerat av pappa sa opp sin avtale med Telio tror jeg, for mye tull med linjen og slikt. Han gikk tilbake til vanlig telefon fra Telenor. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Får ikke NFSU til å funke. Er bare helt svart når jeg skal kjøre. Kan se fint i speilet da. :-(Noen som vet hva som er galt? Hadde vel samme problemet, tror det var Anti Aliasinga (elns ), kantutjevninga som sto på. Slo det av og det funka.. Veit ikke hvorfor men Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jaja, sånne historier hører man jo alltid.. Må ikke nødvendigvis være Telio heller. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Folket må prøve å søke på; Michael Schumacher Formula one Britney Spears Paris Hilton Carmen Electra Michael Jackson Prince Charles Bill Gates George Bush David Beckham på google.com Se om dere ser noe rart. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Går en trådløs hustlf fra B&O som analog eller digital tlf? Vurderer ip telefoni fra Telio, prisene er jo sinnsyke ift. telenor ISDN priser.. Edit: denne: http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/...p_4_2_1_1_L.jpg Hva er vitsen med å kjøpe en telefon til mange tusen når du kan få en like bra en til halvparten av prisen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Haddis, slett alle bildene. Windows 98: Format c: ***all data will be erased** Y or N Y det er 4 maskinen med win98 jeg fikser denne helga... pluss 20 xp maskiner Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Folket må prøve å søke på; Michael Schumacher Formula one Britney Spears Paris Hilton Carmen Electra Michael Jackson Prince Charles Bill Gates George Bush David Beckham på google.com Se om dere ser noe rart. Haha! Det funka ikke på alle, dessverre, som Bush og Gates. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Joda, er noe på alle sammen. Snikreklame kalles det. Er forresten ~400k folk som har klikket på den de siste 6 timene. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva er vitsen med å kjøpe en telefon til mange tusen når du kan få en like bra en til halvparten av prisen? Fordi det ser bra ut! hehe.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Folket må prøve å søke på; Michael Schumacher Formula one Britney Spears Paris Hilton Carmen Electra Michael Jackson Prince Charles Bill Gates George Bush David Beckham på google.com Se om dere ser noe rart. woot? ser ingen ting jeg EDIT: hmmm, lame, funka ikke på alle da, eller, hmm, dunno Endret 14. november 2004 av So Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sponsede lenker Breaking News: Michael Schumacher died in a racing accident today. Source: UR News. www.ultimaterally.com Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva er vitsen med å kjøpe en telefon til mange tusen når du kan få en like bra en til halvparten av prisen? Hva er vitsen med å kjøpe Diesel bukser når du kan bruke lignende til 200kr ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hva er vitsen med å kjøpe en telefon til mange tusen når du kan få en like bra en til halvparten av prisen? Hva er vitsen med å kjøpe Diesel bukser når du kan bruke lignende til 200kr ? Fordi Diesel-buksa holder lenger? Men det er ikke tilfellet nå vettu. Jeg kan finne en Siemens-telefon som holder minst like lenge som den B&O-telefonen som du kom med! Endret 14. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sponsede lenker Breaking News: Michael Schumacher died in a racing accident today. Source: UR News. www.ultimaterally.com Ikke på Bill Gates, der kommer det følgende: Billionaires are boring.. I am not. www.kimble.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg