Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Fnis. Nææh, Ellingsrud er ganske øst da, siste stasjon på linje 2 retning øst. ******, det er så stygt her. :p

Yeah, får en kompis til å gi meg noen body shots av han som jeg kan legge ut på hjemmesiden min :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God mornings folkens. Ahh det var søren meg digg å komme hjem til min egen seng og hus og pc og dusj og sofa og tv og rommet mitt.... og.... :roll: ehh ja.

Nå har eg sovet 8 tunge timer og er helt utvilt. Var syk der borte siden de drev og pusset opp og eg fikk støv allergi sjokk. Nå kan eg puste uten å anstrenge meg igjen. Har det skjedd noe kult i det siste?

Ahh sette på winamp med alle mine digge mp3.

D:\My Music\HIPHOP\-=Don Diego - Mitt Liv=-\19-don_diego-pa_g_(ft._angelo_santos_and_bjorn).mp3

Lenke til kommentar

Juhuuuuuu... javel, teh spammor shall end.

Thea, Thea, Thea... *riste på hodet* Selv om man liker å kaste bort tida si på en treplanke av otil så betyr ikke det at man går i baggypants, har uberlangt fettete hår og generellt sett ser ut som en bomms ;), selv om mange gjør det :( ... Jaujau, fikk lyst til åskate jeg åååå... Skal muligens til drammen til uka, det blir digg :), nå lurer jeg på om jeg skal stikke til byen å kjøpe meg en genser, jeg trenger gensere :p *tenke*

Jo, en ting. Det med utslitte sko er ganske typisk for en som skater, ganske enkelt fordi skoene bli slitte av skatinga, og sko er dyrt :p Ellers har jeg ett par sko til skating, og ett til vanelig, så slipper man det :)

Altså: jeg skater, men ser ikk ut som en typisk "skater" bare så det er sagt, wohoo...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke meg, det er min homofile venn fra kløfta, Roy. :roll:

slitan??? Ja, jeg er SLITEN på den, om det var det du lurte på..

:ermm:

Du har fremdeles ikke svart på om du mente SLITEN eller *som strange word*...

Slitan er bergensk for "Slit den ut", altså noe man sier når folk har fått nye ting. Ikke sant SnowDOG_?

Endret av PT
Lenke til kommentar
Utebutikker stenger rundt 18.00, Haltan. Du rekker fint å kjøpe genser. :yes:

Jeeehuuu... Noen forslag til hvor jeg skal se etter genser noen? Trenger ikke noe sånn überspees, bare en genser som er go' å ha på og ikke så forbanna svær eller noe sånnt :p

BAH... Nå fant jg ut at jeg ikke har penger! Der gikk den i dass... *grine*

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Sosohal:

Selvfølgelig er jeg hjemme enda. Skal være hjemme helt til klokken 19.00 jeg, så tar vi bussen :yes:

Har planlagt å drikke femten kopper te før den tid, vi har så god te i dag :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...