robB Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jaja, I morgen er det skole og jobb.. Hadde vi bare kunnet "hoppe" frem til juletider Skole på en søndag?! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jaja, I morgen er det skole og jobb.. Hadde vi bare kunnet "hoppe" frem til juletider vræl- mattetentamen står for døren. lever kl: 08;35 og gå til elkjøp? (på tirsdag) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sytkuker, jeg skal ha 1 ukes øvelse...og det har begynt å snø Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grmbl... hold kjeft. Alt nord for der jeg ikke kjenner noen jeg liker er ikke Norge. Jeg som trodde alle likte julenissen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jaja, I morgen er det skole og jobb.. Hadde vi bare kunnet "hoppe" frem til juletider Skole på en søndag?! Ja, er det ikke skole i morgen da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Håper det blir en snøfri vinter her i Moss. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grmbl... hold kjeft. Alt nord for der jeg ikke kjenner noen jeg liker er ikke Norge. Jeg som trodde alle likte julenissen Jeg kommer til Nordpolen hvis jeg drar nok langt sør også. Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jaja, I morgen er det skole og jobb.. Hadde vi bare kunnet "hoppe" frem til juletider Skole på en søndag?! Ja, er det ikke skole i morgen da? Pleier ikke skolen å begynne om mandagene? Vist ikke du mener søndags skole Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jaja, I morgen er det skole og jobb.. Hadde vi bare kunnet "hoppe" frem til juletider Skole på en søndag?! Hvorfor skulle det ikke være skole i morgen? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grmbl... hold kjeft. Alt nord for der jeg ikke kjenner noen jeg liker er ikke Norge. Jeg som trodde alle likte julenissen Jeg kommer til Nordpolen hvis jeg drar nok langt sør også. Nei, for når du kommer til Sørpolen drar du nordover igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Håper det blir en snøfri vinter her i Moss. Ja dere er vel så heldig dere.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grmbl... hold kjeft. Alt nord for der jeg ikke kjenner noen jeg liker er ikke Norge. Jeg som trodde alle likte julenissen Jeg kommer til Nordpolen hvis jeg drar nok langt sør også. Nei, for når du kommer til Sørpolen drar du nordover igjen. Pff, ikke hvis jeg limer fast kompassnåla. Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ops.. Glemte at klokka var over 12 Er trøtt, *gå og pusse tennene* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ops.. Glemte at klokka var over 12 Er trøtt, *gå og pusse tennene* ...tenner? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ops.. Glemte at klokka var over 12 Er trøtt, *gå og pusse tennene* ...tenner? det er sånne man tygger med *slafsh* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Selv om det ikke var noen som gadd hjelpe meg å varme opp kyllingvingene noen sider tilbake, kan jeg gladelig konstantere at de 700 gram kyllingvingene jeg spiste ble passe varme og gode uten deres hjelp dere er alle udugelige kokker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Selv om det ikke var noen som gadd hjelpe meg å varme opp kyllingvingene noen sider tilbake, kan jeg gladelig konstantere at de 700 gram kyllingvingene jeg spiste ble passe varme og gode uten deres hjelp dere er alle udugelige kokker. Øy, meg og en kamerat lagde de fineste bollene på "Hybelmat" som er valgfaget mitt. EDIT: konklusjonen er, jeg er en jævlig god kokk. Endret 14. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Bare jeg som har en fascinasjon for Danseband-Svisj? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Bare jeg som har en fascinasjon for Danseband-Svisj? Nope, det rocker. Np: Vikingarna - Til Mitt Eget Blue Hawaii Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 *se rart på fredirkb, men egentlig så vet jeg at han bare er sånn* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg