ahpadt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen som har peilig på om denne viftestyringa passer i 5,25" eller 3,5" brønner? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet543.htm 5.25". Mål 14cm med linjalen, så ser du at det ikke er floppystørrelse vi snakker om.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 "Kjøp" ?? jaja, hvis det funker som det slik at jeg kan styre wniamp far senga og sånn så skal jeg ha det! her men det er sånn du bygger selv tror jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 "Kjøp" ?? jaja, hvis det funker som det slik at jeg kan styre wniamp far senga og sånn så skal jeg ha det! Ja jeg klarer vertfall og styre winamp via den så.... Men det eneste som duger da er symbian+bemused Og når jeg mente "kjøp" = "julegave" bla bla bla Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 "Kjøp" ?? jaja, hvis det funker som det slik at jeg kan styre wniamp far senga og sånn så skal jeg ha det! her men det er sånn du bygger selv tror jeg. IR?! fysj Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 IR er greit, men BT er bedre.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 "Kjøp" ?? jaja, hvis det funker som det slik at jeg kan styre wniamp far senga og sånn så skal jeg ha det! Ja jeg klarer vertfall og styre winamp via den så.... Men det eneste som duger da er symbian+bemused Og når jeg mente "kjøp" = "julegave" bla bla bla Symbian! <3 Ååååååå, jeg vil ha SX1en min tilbake! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Symbian! <3Ååååååå, jeg vil ha SX1en min tilbake! Jupp... Glad jeg ikke solgte 6600'en og 3650'en... Utrolig mye morsomt med symbian mobiler EDIT: god natt Endret 13. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg vil også ha symbian-mobil.. :\ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 haddis tok poenget mitt Har ikke symbian og blåtann selv da Men typen min har de så da kan jeg ihvertfall styre winamp far senga med bemused når han er her Også skal jeg nok få surra meg til å kjøpe det bare det kommer en som er like fin designmessing som E700 i sølv Digger designet på mobilen min, synd det ikke er noe særlig muligheter med den da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 b-real bor på , og han er jo ganske fremtredende. Kanskje han gir deg dette inntrykket? "fremtredene"? Alt sør for bodø er ikke nord-norge imo Så enig så enig Og så over til noe annet...SO3 er ikke en support-thread. Support tar dere på resten av forumet. Har blitt utrolig mye support-spm etter en del nye folk her har joinet og postet på forumet.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ååååååå, etter jeg kom hjem fra kinoen i går hører jeg nesten ikke noe på det ene øret. Tatt ørerens også, men det funker ikke. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Nå spilles: Nordnorsk Visegruppe - Nordavindsvalsen Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvorfor blir jeg så trøtt om kvelden ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 To dager igjen til Half-Life 2, dere... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Alt sør for bodø er ikke nord-norge imo Så enig så enig Grmbl... hold kjeft. Alt nord for der jeg ikke kjenner noen jeg liker er ikke Norge. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 alt nord for nord-trøndelag er nord-norge/sameland Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) hvorfor blir jeg så trøtt om kvelden ? Fordi du er uefaren og ikke kan kontrollere hjernen din... Trøtthet er bare en illusjon, kroppen detter sammen når den er trøtt nok uansett. Edit: Alt nord for sinsenkrysset er nord-norge. Endret 13. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 To dager igjen til Half-Life 2, dere... Damn at jeg skal ha tentamen og en vanlig prøve denne uka da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvorfor blir jeg så trøtt om kvelden ? Fordi du er uefaren og ikke kan kontrollere hjernen din... Trøtthet er bare en illusjon, kroppen detter sammen når den er trøtt nok uansett. Edit: Alt nord for sinsekrysset er nord-norge. ok. så jeg kan "lure hjernen" ? tøft! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jaja, I morgen er det skole og jobb.. Hadde vi bare kunnet "hoppe" frem til juletider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg