Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Da var HL2 bestilt.

Edit: Jeg venter også på NEC. Snart blir det NEC skjerm og Razer mus. Det blir digg det.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det en gang, var et Navigator SE.

Heiv det i vasken med fult av vann, så tørket jeg det... Så var vi midt i en Warcraft kamp, så sa han ene å lanet at det ikke gjorde noe at jeg satt det inn i igjen med en gang.

Siden jeg var midt i kamp satt jeg det i, plutselig så stoppet en og en knapp på tastaturet å funke. :p

Lenke til kommentar

Heiv det i vasken med fult av vann, så tørket jeg det... Så var vi midt i en Warcraft kamp, så sa han ene å lanet at det ikke gjorde noe at jeg satt det inn i igjen med en gang.

Siden jeg var midt i kamp satt jeg det i, plutselig så stoppet en og en knapp på tastaturet å funke. :p

Husker jeg rett, så hadde du herpa det før vi kom :)

Lenke til kommentar

Forbanna til uflaks igår da! Svogeren ble dårlig av kebaben eg spanderte til han og han spydde bortimot 5ganger i løpet av kvelden/natten så var vi ute med vofsen og greier men under lek rev han den ene kløren rett av og skadet en annen så han blødde en del. Da eg skulle sette opp maskinen med 100mbit linjen så fikk eg faen meg ikke tilgang til nettet siden de hadde problemer med linjen. Alt gikk bare rett til helvete! :realmad:

Eneste positive som skjedde var at det snødde. :love:

Lenke til kommentar

Husker jeg rett, så hadde du herpa det før vi kom :)

Husker jeg riktig, var ikke du der når det skjedde. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...