akristina92 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Tror skjermen min snart er klar for utbytting Den fader plutselig ut, så retter det seg op igjen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Min er klar for utbytting, den venter bare på NEC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Da var HL2 bestilt. Edit: Jeg venter også på NEC. Snart blir det NEC skjerm og Razer mus. Det blir digg det. Endret 13. november 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 min nabo har 2 bmw x3 og 1 aston martin Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 var på SPAR i dag. Kjøpte 4 x 0.5 Pepsi + melk så greide de igjen å tippe inn feil priser det skjer stadig, er drit irr.! og de kassedamene er jo så hjeerneløse at de ikke går an Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Og i det sekund Sølte jeg et stooort glass med cola over tastaturet :( Av denne typen: http://www.logitech.no/index.cfm/products/...,CONTENTID=6831 *håper det funker om et par dager når det har tørket ferdig* Jeg tror vi og får oss ny bil om ca to uker Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg gjorde det en gang, var et Navigator SE. Heiv det i vasken med fult av vann, så tørket jeg det... Så var vi midt i en Warcraft kamp, så sa han ene å lanet at det ikke gjorde noe at jeg satt det inn i igjen med en gang. Siden jeg var midt i kamp satt jeg det i, plutselig så stoppet en og en knapp på tastaturet å funke. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg ønsker meg et stort og flott coca cola 0.5 l glass. Er det flere typer eller er det bare de som de har på peppes ? Og hvor får man kjøpt dem ? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg kjøpte 4stk 0.5l colaglass på europris. Tror det kostet 39,- Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Flott EDIT: noen andre steder? tror ikke vi har europris her i porsgrunn Endret 13. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Nille kanskje? Bare å se litt på butikkene, så finner du det sikkert Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 De hadde cola-glass på Hydro-Texaco-stasjonen som er rett ved skolen jeg går på. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vil noen hjelpe meg med dette problemet?Vær så snill! Ingen som kan hjelpe meg? Jeg blir helt deprimert jeg... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Dette er ikke en tråd til å spre linker til tråder om dine problemer i hverdagen. EDIT: Shit happens Endret 13. november 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg gjorde det en gang, var et Navigator SE.Heiv det i vasken med fult av vann, så tørket jeg det... Så var vi midt i en Warcraft kamp, så sa han ene å lanet at det ikke gjorde noe at jeg satt det inn i igjen med en gang. Siden jeg var midt i kamp satt jeg det i, plutselig så stoppet en og en knapp på tastaturet å funke. Husker jeg rett, så hadde du herpa det før vi kom Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Forbanna til uflaks igår da! Svogeren ble dårlig av kebaben eg spanderte til han og han spydde bortimot 5ganger i løpet av kvelden/natten så var vi ute med vofsen og greier men under lek rev han den ene kløren rett av og skadet en annen så han blødde en del. Da eg skulle sette opp maskinen med 100mbit linjen så fikk eg faen meg ikke tilgang til nettet siden de hadde problemer med linjen. Alt gikk bare rett til helvete! Eneste positive som skjedde var at det snødde. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 min nabo har 2 bmw x3 og 1 aston martin http://www.thesunmachine.net/image_archive...oct03/penis.jpg Genialt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen som kan hjemmesiden til the gathering? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg gjorde det en gang, var et Navigator SE.Heiv det i vasken med fult av vann, så tørket jeg det... Så var vi midt i en Warcraft kamp, så sa han ene å lanet at det ikke gjorde noe at jeg satt det inn i igjen med en gang. Siden jeg var midt i kamp satt jeg det i, plutselig så stoppet en og en knapp på tastaturet å funke. Husker jeg rett, så hadde du herpa det før vi kom Husker jeg riktig, var ikke du der når det skjedde. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen som kan hjemmesiden til the gathering? Google er din venn, men denne gangen er jeg snill. www.gathering.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg