sparks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Virker som du jobber LITT for mye Du må ta livet litt mer med ro I dag sto jeg opp elleve og har vasket og ryddet hele huset. Jeg har også skrevet en romananalyse, tørket støv, matet hamsteret og kaninen, og sitter her nå med salat og en kopp te. Dropper også å dra på trening nå, føler ikke at det er noe vits i siden jeg skal danse masse i kveld. Drar i tillegg på trening i morgen Kos dere i dag Fyfan Det hørtes godt og "friskt" ut.. God start på dagen ? Stod opp 11, gikk ned.. spilte litt wc3 til kl 12, spiser frokost.. ikke akkurat sammenlignbart med det du har gjort Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvorfor ikke hele filmen? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 CFD, er du en liten linselus? Virker som du har farlig mange bilder/filmer/klipp av deg selv Sparks: Ja, jeg tror dette kommer til å bli en deilig lørdag. Ferdig med alt som er kjedelig. DiMiles: Må nesten få se bilde før vi kan stole på deg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Må nesten få se ett bilde før vi tror deg Du har da sett meg. Tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Noen som har lyst til å si meg hva man syns om denne sangen her: http://home.no.net/enaasen/Ecthelion/Dread...l%20Dremise.mp3 Noen kompiser av meg som har spilt inn en EP, så jeg vil høre hva dere syns om sangen... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Okei, *laste ned* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ikke helt min type musikk, men kult for de som liker den slags. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Liker dere ikke metal? hihi Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg synes det var dritbra, jeg. Ville ha hørt flere sanger. Men de minner meg om en eller annen gruppe, men kommer ikke på hvilken. Irriterende. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Liker du metal Thea ? :O Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg kan høre på hva som helst, alt avhenger av humøret. Så, ja, liker metal. Liker også rnb, punk, rock, klassisk..alt mulig Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Noen som har lyst til å si meg hva man syns om denne sangen her:http://home.no.net/enaasen/Ecthelion/Dread...l%20Dremise.mp3 Noen kompiser av meg som har spilt inn en EP, så jeg vil høre hva dere syns om sangen... Var jo ikke dårlig i det hele tatt det da b-real! Men de kunne tatt vekk "blackfuckedstemme" som ligger bak den normale når de har normal vokal også, mens de samtidig skrudde opp volumet på vokalen.. Men thats just me and my monkey ____ Forresten, jeg vil si unnskyld for alt drittet jeg skrev igår kveld/natt! Har 10% advarsel og greier.. Men uansett, i fylla blir jeg visstnok til teh infamous spamwhore elns.. jeje Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg hater smilyen, den ser hemma ut. Im going far ,far away soon. Over to the other side of town. EDIT: Det er greit nvoetfiv, men du blir satan så morsom på msn og Endret 29. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hva heter det der du skal, dimiles? Slapp av, skal ikke forfølge deg, bare lurer Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe. Haugenstua elns kanskje. Eller kanskje Ellingsrud Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jaja.. Jeg har akkurat tatt bilder av kroppen min jeg.. Driver og tester ut det nye kameraet.. Fant ut at det var best og ta Resize på bildet siden det orginalt var tatt i 1.3M (1280*960).. hihi Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Men uansett, i fylla blir jeg visstnok til teh infamous spamwhore elns.. jeje Haltan ble noe redd for deg da, fikk litt av noen PM'er fra han Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe. Haugenstua elns kanskje. Eller kanskje Ellingsrud Yeah, det er bare å komme, så kan vi skate... Eh, trukke det.... Vi kan bygge snømann though Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe, nå veit jeg ikke hvor Ellingsrud er en gang så. Det ble visst Haugenstua, er det langt fra Ellingsrud? Veit ikke hvor noe er der borte jeg. :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg