Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Virker som du jobber LITT for mye :dontgetit:

Du må ta livet litt mer med ro :)

I dag sto jeg opp elleve og har vasket og ryddet hele huset. Jeg har også skrevet en romananalyse, tørket støv, matet hamsteret og kaninen, og sitter her nå med salat og en kopp te. :thumbs:

Dropper også å dra på trening nå, føler ikke at det er noe vits i siden jeg skal danse masse i kveld. Drar i tillegg på trening i morgen :yes:

Kos dere i dag :thumbup:

Fyfan :p Det hørtes godt og "friskt" ut.. God start på dagen ? :) Stod opp 11, gikk ned.. spilte litt wc3 til kl 12, spiser frokost.. ikke akkurat sammenlignbart med det du har gjort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

CFD, er du en liten linselus? Virker som du har farlig mange bilder/filmer/klipp av deg selv ;)

Sparks: Ja, jeg tror dette kommer til å bli en deilig lørdag. Ferdig med alt som er kjedelig. :yes:

DiMiles: Må nesten få se bilde før vi kan stole på deg. :yes:

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å si meg hva man syns om denne sangen her:

http://home.no.net/enaasen/Ecthelion/Dread...l%20Dremise.mp3

Noen kompiser av meg som har spilt inn en EP, så jeg vil høre hva dere syns om sangen...

Var jo ikke dårlig i det hele tatt det da b-real! Men de kunne tatt vekk "blackfuckedstemme" som ligger bak den normale når de har normal vokal også, mens de samtidig skrudde opp volumet på vokalen.. Men thats just me and my monkey ;)

____

Forresten, jeg vil si unnskyld for alt drittet jeg skrev igår kveld/natt! Har 10% advarsel og greier.. ;)

Men uansett, i fylla blir jeg visstnok til teh infamous spamwhore elns.. jeje :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hehe. Haugenstua elns kanskje. Eller kanskje Ellingsrud ;)

Yeah, det er bare å komme, så kan vi skate... Eh, trukke det.... :laugh:

Vi kan bygge snømann though :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...