Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Se her da!

Det var billigt!

Sweet.

*Bestille*

Edit: Hm.. hvorfor kommer Johnny Magnussen, Grålumveien 158, 1712 Grålum opp når jeg skal knotte inn navn og adresse? Merkelig..

Hos meg står det et annet navn. Virker som om elkjøp har et herpa system som viser navnet til den siste som bestilte elns. Er vel ikke helt lovlig egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antall Produkt Pris pr stk Pris total

1 PCCD HALF LIFE 2 299,00 299,00

--------------------------------------------------------------------------------

Frakt og ekspedisjon: 110,00

Totalt: 409,00

Herav MVA: 79,16

Det koster nesten det samme som på butikken da...

Når vil jeg få det?

Lenke til kommentar
Se da!

Det var billigt!

Er det bare meg eller disse tekstene veldig like? Er det sånn at man får en standartekst av produsenten :blink:

Half-Life 2 tar med seg spenningen, utfordringene og den Hollywood-aktige skriptingen fra originalspillet og fører det hele videre til neste generasjons skytespill. Resultatet er en av de mest omtalte etterfølgere noen sinne. Half-Life 2 inneholder realistisk fysikk og kunstig intelligens, både hos venner og fiender, og takket være den avanserte grafikkmotoren er spillet en enorm visuell opplevelse.

Spilleren må igjen ta på seg rollen som Gordon Freeman, forskeren som var helten i originalspillet. Jorden har blitt invadert av romvesener, og de har fullstendig tatt over makten. Menneskeheten har akutt behov for en helt, og Gordon blir mannen som må ta på seg ansvaret for å redde verden fra den visse undergang.

Half-Life 2 tar med seg spenningen, utfordringene og den Hollywood-aktige skriptingen fra originalspillet og fører det hele videre til neste generasjons skytespill. Resultatet er en av de mest omtalte etterfølgere noen sinne, selv om spillet faktisk ikke er ute enda. Half-Life 2 inneholder realistisk fysikk og kunstig intelligens, både hos venner og fiender, og takket være den avanserte grafikkmotoren kommer spillet til å bli en enorm visuell opplevelse.

Spilleren må igjen ta på seg rollen som Gordon Freeman, forskeren som var helten i originalspillet. Jorden har blitt invadert av romvesener, og de har fullstendig tatt over makten. Menneskeheten har akutt behov for en helt, og Gordon blir mannen som må ta på seg ansvaret for å redde verden fra den visse undergang.

EDIT: Hentet fra her og her

EDIT2: Hva gjør jeg dersom jeg ikke har dvdspiller? :cry:

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
min nabo har 2 bmw x3 og 1 aston martin

Faren min er ikke millionær da.. ;)

haddis: Han har ikke quattro-versjonen, fordi den er først leveringsklar i slutten av januar/starten av februar. Også skal vi kanskje hente den selv i Ingolstadt om selgern fikser noe! :D

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...