Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med at mange yngre har begynt å henge i SO3...

jeg har flytta ut av So3 (sånn ca.). Hjelper det?

Neida, du er snill å grei du :)

Skjer med at mange yngre har begynt å henge i SO3...

Noe imot det?

Ja, jeg har.. :wee:

Sortland it is, dog er på setermoen for øyeblikket egentlig (miliæret).

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot yngre (er bare 16 selv :)) her på forumet, men synes det er litt leit hvis de eldre, gamle, gode traverne slutter :( Jeg bryr meg egentlig lite om alderen, så lenge man oppfører seg osv.

Så er det en CS PCW på meg, så er det natten :)

EDIT: Off, ingen PCW alikevel, orker ikke :nei:

Endret av pain
Lenke til kommentar

Jeg er i et meningsløst humør, så her kommer en meningløs post: :blush:

Vi har alle hørt at det er fårikål som er inn på julaften i år. Men siden da fårikålene ikka liker fisk blir det jo vanskelig i å sette i PCI-kortene på riktig måte. AGP eller PCIe kortene for den sags skyld. Ja faktisk så kan det jo godt være at det er PCIe 1x vi holder på med her og da er det viktig at vi ikke har på sokker så ikke kortet får støt. Støt og støt er ikke det samme, men har ofte en sammenheng. Så da regner jeg med at dere forstår hvorfor "We are the world", som går på K-Radio, eller Windows Media Player 9 som det kalles på fagspråket. Noen som har prøvd 10'ern? Ekke noe fin synes jeg. Gikk tilbake til 9'ern jeg. Samme med MSN 7.0 (beta). Kjører 6.2 her i gården. Var en gang jeg brukte Opera, men av en eller annen grunn (selvom jeg var fornøyd) bruker jeg nå IE.

NÅ kom jeg til å lime inn med CTRL+V :blush: Det var ikke meningen. *Delete* Der kom det en "Æ" også gitt. Lett å bomme på taster av og til når man skrive fort og uten å stoppe. Ellers også forsåvidt. Skriver dere fort. Jeg synes jeg er ganske flink, men det er en del som er mye raskere enn meg. Jeg har inntrykk av at de som koder er veldig raske. Noen som koder? Var en kamerat som pluttselig begynte med det en gang her. Da var vi vel 10-11 år. (Ikke det året vi snek oss inn på karamellfabrikken.*bytte sang..."Nothing else matters"*. Minner meg på at jeg ofte har lurt på om titteler som bare inneholder få ord skal ha stor forbokstav på alle ord eller ikke. Selvom ordene i seg selv ikke er egen-navn. Kan dere forskjellen på egen-navn og "det andre"? Verb-tider på engelsk er også vanskelig. :whistle:

Nå begynner je gå komme ganske langt. Jeg tror at jeg kunne fortsatt ganske lenge. Da ville jeg blitt god til å skrive fort :dribble: . Men for at teksten ikke skal bli *lete etter tittel i WMP* så slutter jeg med "One Day". Å skrive i titteler er kult.

Dette er antakeligvis den dummeste posten jeg har lagd av de *sjekke nummer+1** 1363 postene som eksisterer.

Takk for meg!

*bukker for applaus*

PS: Jeg er ikke full ;) Teksten ble skrevet uten stopp. Kun skrivefeil etterpå.

EDIT: *"Nothing Else Matters er slutt"*...Forslag til ny sang?

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...