Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Setter på The Cooler jeg. Etter det skal jeg ligge å synes synd på meg selv fordi jeg sannsynligvis har en sykdom som er farligere enn HIV.

wh1te, du har da ikke HIV dah..

Nei, jeg har diabetes 2. Hvorfor sier jeg det? Jo, jeg pisser 5 ganger i timen og drikker en halv liter vann for hver gang.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har gått til toppen til Gallepiggen? Jeg har gjort det, falt nesten ned i en sprekk (200m ned i en sprekk med elv nedi) jeg skle en halv meter før klatre lederen klarte å få tak i meg. Jeg gikk nesten forerst og de hadde glemt å sette opp sikring et stykke. Tror jeg aldri har vært så redd i mitt liv.

Nermeste jeg har hvert døden, høydeskrekken min fikk en liten boost etter det. (0.5m) noen som har noen andre historier. Dette skjedde med meg i forifjor vår.(2002)

EDIT: faen så mye feil det var her da.. vi sier det var menningen.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Er det noen her som har gått til toppen til Gallepiggen? Jeg har gjort det, falt nesten ned i en sprekk (200m ned i en sprekk med elv nedi) jeg skle en halv meter før klatre lederen klarte å få tak i meg. Jeg gikk nesten forerst og de hadde glemt å sette opp sikring et stykke. Tror jeg aldri har vært så redd i mitt liv.

Nermeste jeg har hvert døde (0.5m) noen som har noen andre historier. Dette skjedde med meg i fjor vår.(2002)

Var det ikke 2003 i fjor?

Lenke til kommentar

Hører rykter om at XP-M 2400 35W er best til overklokking? (Kilde: Ahpadt)

ITbutikken ( :thumbdown: ) har jo disse, men de har to forskjellige... Regner med at den ene er 35W og den andre 45W ellerno? Ihvertfall, det er vel denne som er 35W?

Hadde vært fint om en som visste det bare kunne ha skreket ut med en gang så slipper jeg å mase... ;)

EDIT0R: Etter søk på gewgle med modellnummeret får man 35W resultater ihvertfall... *søket*

Endret av pain
Lenke til kommentar

Nermeste jeg har hvert døde (0.5m) noen som har noen andre historier. Dette skjedde med meg i fjor vår.(2002)

Falt nesten ned i en 4-5meters sprekk på ett fjell, den var ganske smal, men stor nok til at jeg kunne dette nedi.

Lenke til kommentar
Jupp, jeg har vært på Galdhøpiggen ja. Endel år tilbake (gikk letteste vei da :p)

Jeg gikk med klassen min, vi hadde bare 2 nesten ulykker...

Vi slo rekorder, vi var den første gruppen som brukte mere enn 9 timer- :w00t: tror det ikke var noen som kom fra det uten skrammer, pga på slutten var det beikmørkt og vi gikk mot bussen i helt mørke over store steiner som var glatte. Alle falt...

Lenke til kommentar

Vært der en haug ganger, tilogmed stått på ski ned, nesten fra toppen. ;)

pain, den dyreste er 35W.

Lenke til kommentar

Vært der en haug ganger, tilogmed stått på ski ned, nesten fra toppen. ;)

pain, den dyreste er 35W.

Takk Goophy, ur teh man =D

Lenke til kommentar

Alex Valget 2004 13/11 01:07:

Skal alex legge seg?

stem a) for: alex går og legger seg

stem b) for: alex sitter oppe litt til

Stemmingen varer i 3min.(teller stemmer kl 01:10)

EDIT: skiftet Navn på valget

RESULTATET ER HER!!!!!!

Det dere alle har vetnet på!

a) 0%

b)50%

hvor det ble av de andre 50% kan vi lure på, men som sagt det betyr at jeg tar natten.

Snakkes i morgen ;)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Nå sitter jeg her på verdens største lan, da... Vi er hele 4 hoder, og man trenger mocroskop for å se oss... Det er _så_ morsomt! (Det var ironi)...

Nå beynnner den ene og strippe :\ ser det ut som :p

Du bringer fram minner=)

men hva faen har stripping på lan å gjøre? :p

Lenke til kommentar
Jeg går for c, alex slutter å dobbeltposte...

Faktisk ikke menningen, men med internett hastigheten jeg har atm regner jeg nesten med å få 2 poster imellom mine hvis jeg poster rett etterhverandre. Så dette er deres feil :p "Forum posterne er dumme! dette gjelder deg også!"

Addin:

Har han dobbelpost?

Jeg hadde 2 inlegg etterhverandre, regenes vel som dobbel posting det også

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...