Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hater at folk forstår at jeg sender dem virus over MSN! Jeg vil jo bare ha passordet deres! Hvorfor kan ikke folk være dummere?

Fordi ikke alle er dum, og DU burde ikke sende password grabber til folk!

Btw: man må være dritdum får og godta det da... pluss de som bruker gmail er "forsikra" enda en grunn til og bruke GMAIL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater at folk forstår at jeg sender dem virus over MSN! Jeg vil jo bare ha passordet deres! Hvorfor kan ikke folk være dummere?

Fordi ikke alle er dum, og DU burde ikke sende password grabber til folk!

Btw: man må være dritdum får og godta det da... pluss de som bruker gmail er "forsikra" enda en grunn til og bruke GMAIL!

Du har vel rett... men når han uten videre prøver å godta en fil som heter "pix.exe", da fortjener han det nesten.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Jeg går på ramstad skole

www.johanne-rip.com sier alt

Jeg går i niende hun gikk i tiende. Se saken der...alle gråt når faren kom på skolen for å takke for støtten og snakket ut under minnestunden... :cry::cry:

Husker når de ringte fra sykebilen og fortalte at hun var død. Tror aldri vårt klasse rom har vært så stille så lenge. Bare å tenke på det er deppende og dette er 2 år siden :( hvis det er noen veldig relgiøse på så helst ikke si at det var guds vilje å ta fra verden en 13 år gammel snill og engasjert jente.

Men blir deppa av dette. Skifte tema. Hva har du gjort i dag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg finner ut at jeg har diabetes, skal jeg bli kroppsbygger. Hvis jeg ikke har det skal jeg ta meg en skikkelig fyllekule og konvertere til kristendommen dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Fordi... Øøøh... :dontgetit:

Her skulle jeg egentlig ha skrevet noe morsomt men så ble det dette istedenfor :shrug:

Hvis folk blir dummere nå... så kommer bare vi svake nerder og overleve. og da er det ingen som kan slåss med tigere.

Hva jeg har gjort i dag? det vanelige.

stå opp,

vaske seg,

skole,

kjøpe noe,

ta bussen hjem,

vært foran pcen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette er veldig, veldig flaut, men i det siste har jeg hørt gjennom Avril Lavigne sin cd (på pc'n) sikkert 20 ganger. Det er den eneste musikken jeg klarer å nerde til. Ikke spør meg hvorfor.

Lenke til kommentar

Idag har jeg vært ut en tur og sittet her.

Jeg har spilt Gitar, Halo 2, spist nudler, fundert fælt på navnene på 2 modler, (ene vet jeg nå og andre vet jeg spass om at hun er fransk ung og søt) , jeg har sett på at eks kjærsten min blir sammen med en av mine beste venner (faen så billig hun er(!)), så har jeg vært her.

"Det er for lite kjærlighet i vår gråe hverdag." skrev det i 6klasse når kjærsten min slo opp, bra sagt syntes jeg.(til å være meg selv)

Lenke til kommentar

Ehm var hos en venn og så farenheit 9/11

Genial film. Men synes FOR EN GANGS SKYLD synd på Bush der han satt og hørte på barn lese mens en hvisket i øret hans at de hadde angrepet twin-towers. Men han syntes det var mer viktig å lytte på småbarn lese om en geit en drive å lytte på de trusslene fra terrorister. Ganske iskaldt gjort egentlig. MEN jeg liker ikke Bush for det... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Gitar, Halo 2, spist nudler, fundert fælt på navnene på 2 modler, (ene vet jeg nå og andre vet jeg spass om at hun er fransk ung og søt) , jeg har sett på at eks kjærsten min blir sammen med en av mine beste venner (faen så billig hun er(!)), så har jeg vært her.

"Det er for lite kjærlighet i vår gråe hverdag." skrev det i 6klasse når kjærsten min slo opp, bra sagt syntes jeg.(til å være meg selv)

Hva skal du imorgen da?

Jeg skal: Spise frokost, henge litt her, spise middag, gå ut en tur, henge litt her igjen, se på tv. Kommer ikke på noe mer.

Lenke til kommentar
Dette er veldig, veldig flaut, men i det siste har jeg hørt gjennom Avril Lavigne sin cd (på pc'n) sikkert 20 ganger. Det er den eneste musikken jeg klarer å nerde til. Ikke spør meg hvorfor.

Skal ikke si noe negativt om din ja kremt kremtwanaberocl pop ( :p ). men jeg kan kopiere over min spille liste (ATM) fra itunes. "Surfe og slappe" musikk, favoritt spille liste på ipoden( :love: )

Her er det jeg hører på ATM

Konflikt John Doe

What You Are Audioslave

Another Brick In The Wall (Part 2) Pink Floyd

Drug thing Motorpsycho

Easy Living Gluecifer

Reversd Gluecifer

Rebel Rebel David Bowie

Lithium Nirvana

Bob Marley-No Woman No Cry Bob Marley

Song 2 Blur

Wake Up Rage Against The Machine

The Good Times Used To Kill Me Gluecifer

Californication

Elevation U2

Riders On The Storm The Doors

Jammin Bob Marley

Skyskraper John Doe

Lux Aeterna Clint Mansell & Kronos Quartet

The Bitter End Placebo

Jeg har ganske blandet musikk smak=), eneste som ikke er reprensenter her tror jeg er elektronika og det supre bandet kåre and the caveman :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

:omg: hvorfor lasta du den ned?

Fordi jeg ville høre hele Don't Tell Me, av en eller annen grunn. Lastet ned? Hva snakker du om? :whistle:

Lenke til kommentar

Hva skal du imorgen da?

Jeg skal: Spise frokost, henge litt her, spise middag, gå ut en tur, henge litt her igjen, se på tv. Kommer ikke på noe mer.

Tror jeg skal få "organisert" mine venner til å fortsette på flimen vår "killarntfinn 2". [[link til ernog velg filen "arntfinn1" ;) ]]Ellers kanskje det blir et lite x-box lan på meg, ellers blir jeg vel vekket noen gangen av fulle venner. De lovet at de skulle komme til meg rundt 5tiden i dag... (tidlig ikke ettermiddag)

EDIT: prøver å rydde i posten

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...