Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 En gammel venninne av meg døde i går natt... RIP - vi hadde det fint i sammen da vi var små. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 En gammel venninne av meg døde i går natt... RIP - vi hadde det fint i sammen da vi var små. ...kondolerer på det sterkeste. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 En gammel venninne av meg døde i går natt... RIP - vi hadde det fint i sammen da vi var små. Å nei... kondolerer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 *Kjede ræva av seg* trodde det sto "skjære ræva av seg" Skal hente COLA, namm hahah, syke tanker.... :!: cola er ikke dumt nei..... Hvis det er syke tanker... da burde du være glad du ikke kjenner meg....... wh1te: kondolerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 18 år for faen... Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt? Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 En gammel venninne av meg døde i går natt... RIP - vi hadde det fint i sammen da vi var små. Kondolerer Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 18 år for faen... Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt? jo, man skal gå gyldig fravær for begravelse.men om man ligger på kanten når det gjelder fravær....who knows... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Autofil-Larssen var på senkveld! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Autofil-Larssen var på senkveld! hahhaha :!: Hihihihihihihihihihihihihi men jeg hopper til sengs, kjedeli å være syk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 La oss ha det morsomt heller. *åpne en øl* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 18 år for faen... Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt? Det kan de faenmeg ikke gjøre. Jævla skolesurrehuer, klag til skolestyret eller noe. Begravelse må da være en av de mer gyldige grunnene til fravær. Skolevesenet suger! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 18 år for faen... Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt? Merkelig, det eneste som teller for gyldig fravær på min skole når jeg ikke spør på forhand er begravelser, siden vi aldri vet når det skjer. Alt annet som bryllup, søkefri, studiedager ol må sendes inn søknad om. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 18 år for faen... Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt? omg! Skolene dropper jo undervisning om en lærer dør. Synes begravelser absolutt er unnskyldt. Man må få lov til å vise siste respekt for mennesker som har gått bort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Uansett, jeg får sikkert fikset noe. Det er vel rundt 4 år siden jeg så henne sist og 12 år siden jeg lekte med henne. Jeg ser på det slik at jeg hadde ønsket at hun skulle komme i min. Nå snakker vi om pc ... eller noe. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 OMFG så jævelig Du må få snakka deg til å kunne stå og dra i begravelsen.. de kan seriøst ikke nekte deg det. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er tilbake, trøttere enn ista. Btw noen som vet hva blondinen i The sun of the beach heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er tilbake, trøttere enn ista. Btw noen som vet hva blondinen i The sun of the beach heter? Jaime Bergman Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hater at folk forstår at jeg sender dem virus over MSN! Jeg vil jo bare ha passordet deres! Hvorfor kan ikke folk være dummere? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Jeg er tilbake, trøttere enn ista. Btw noen som vet hva blondinen i The sun of the beach heter? Jaime Bergman Hva hadde gutter på 15 gjort uten hw.no? Tusen takk Btw: WHite, jeg mistet en jente i klassen min for 2 år siden, min erfaring er at du ikke klarer å forstå det med en gang og så ja den delen er veldig trist. Så kommer delen som kunne vært tatt ut av en amerikansk B-film "I have to move on" aka drikke eller feste eller poste i humor kategorien her. (..) Endret 12. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg går på ramstad skole www.johanne-rip.com sier alt Jeg går i niende hun gikk i tiende. Se saken der...alle gråt når faren kom på skolen for å takke for støtten og snakket ut under minnestunden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg