Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

18 år for faen...

Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt?

Lenke til kommentar
18 år for faen...

Det syke er at jeg stryker i biologi om jeg går i begravelsen. Burde jeg ikke få gyldig fravær for sånt?

Det kan de faenmeg ikke gjøre.

Jævla skolesurrehuer, klag til skolestyret eller noe.

Begravelse må da være en av de mer gyldige grunnene til fravær.

Skolevesenet suger!

Lenke til kommentar
18 år for faen...

Merkelig, det eneste som teller for gyldig fravær på min skole når jeg ikke spør på forhand er begravelser, siden vi aldri vet når det skjer.

Alt annet som bryllup, søkefri, studiedager ol må sendes inn søknad om.

Lenke til kommentar
18 år for faen...

omg! Skolene dropper jo undervisning om en lærer dør. Synes begravelser absolutt er unnskyldt. Man må få lov til å vise siste respekt for mennesker som har gått bort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Uansett, jeg får sikkert fikset noe. Det er vel rundt 4 år siden jeg så henne sist og 12 år siden jeg lekte med henne. Jeg ser på det slik at jeg hadde ønsket at hun skulle komme i min.

Nå snakker vi om pc ... eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg er tilbake, trøttere enn ista. Btw noen som vet hva blondinen i The sun of the beach heter?

Jaime Bergman

Hva hadde gutter på 15 gjort uten hw.no?

Tusen takk :D

Btw: WHite, jeg mistet en jente i klassen min for 2 år siden, min erfaring er at du ikke klarer å forstå det med en gang og så ja den delen er veldig trist. Så kommer delen som kunne vært tatt ut av en amerikansk B-film "I have to move on" aka drikke eller feste eller poste i humor kategorien her. (..)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...