Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, dette var dårlige greier. Jeg leste 80 sider med SO3 på 30 minutter... Det sier litt om den elendige kvaliteten det har blitt her i det siste. :ermm: Den gamle gode "dagbokstilen" finner man vage spor etter på hver femte side hvis man er heldig. Resten er bare tom prat. Vel, det positive er jo at man slipper og bruke (så mye) tid her :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Sørgelig, men sant: Jeg skal opp ni og TRENE og RYDDE. :no:

Tror jeg skipper det første jaffal :blush:

Natta, mennesker.

Vil dere virkelig at vi skal begynne å skrive langt? :dribble:

Lenke til kommentar

Så sannt det ikke er svada....

Idag stod jeg opp 0855, gikk i dusjen, dusja, osv... så er det helt greit :D

Forresten; trur jeg har fått et snev av parranoia :wow:

En kamerat av meg dro fra meg ca 0130, jeg ble sittans oppe frem til 0230 ca og så gikk jeg i sengs. Var i telefon en litenstund og plutselig hørte jeg. "bjørn! Bjøøørn!", var noen som ropte.

Hørtes ut som det var de under som klaga på at jeg snakke ( ja, det er lytt )... Så jeg dreit forsåvidt i det da jeg skal flytte om kort tid.

3 min etterpå så hørte jeg en bil som starta og kjørte, faan... Da er det noen som har vært på utsiden. Trudde det var kameraten min som ville inn igjen da jeg har låst og han ikke har penger på kortet.

La på og rignte han på mobilen, nei, han var hjemme i Bamle og hadde lagt seg :wow:

Kansje noen stjal bilen min ???? Gikk ut av senga, kikket ut av kjøkkenvinduet, alle bilene var der...

Jeg har ikke blitt noe klokere på dette og vet fortsatt ikke hvem som ropte. Hørte en bil som dro , men ingen som kom...

Spooky...

anyway, er på jobb og hører på Digital Imported. Digg, Så skal det bli Julebord og Kick senere. :dribble:

Lenke til kommentar
Bah, dette var dårlige greier. Jeg leste 80 sider med SO3 på 30 minutter... Det sier litt om den elendige kvaliteten det har blitt her i det siste.  :ermm: Den gamle gode "dagbokstilen" finner man vage spor etter på hver femte side hvis man er heldig. Resten er bare tom prat.

ååååå!

Jeg er så enig i deg! Folka skriver jo bare kødd som 5%av leserene i SO3 skjønner... Jeg mener den interne gay humoren til haltan og nvoetfiv ja....

Vokna opp idag, så er det ****** ingen hjemme :cry: Jeg vil ha frokost! Men har ikke brød...****** ta :/(

Edit: Wabby, :lol:

Hørtes ******* merklig ut...hadde blitt litt småredd :p

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Bah, snart på vei til jobb.. skjekke spilleautomater på narvesener i oslo.. ta t-banen en og en stasjon er ganske kjipt i lengden.. men 250 kr timen er ikke å forakte..

Så er jeg invitert på PArty i kveld men my first love er der :-p så veit ikke om jeg tør..

*ringe han jeg skal jobbe med å høre om han e rvåken*

forestten hadde jeg crabstick salat på brødskiva :D

jævelen var våken men måtte spilleferdig en runde Generals C&C Z:H.. jaja

*mumle som war3 human byggerene* work work work

Wabby:

Vakt deg, tror dette var en som prøvde å advare deg mot det store som skjer... men nå som du ikke fikk beskjed så ville jeg passet meg...

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

Så sannt det ikke er svada....

Idag stod jeg opp 0855, gikk i dusjen, dusja, osv... så er det helt greit :D

Forresten; trur jeg har fått et snev av parranoia :wow:

En kamerat av meg dro fra meg ca 0130, jeg ble sittans oppe frem til 0230 ca og så gikk jeg i sengs. Var i telefon en litenstund og plutselig hørte jeg. "bjørn! Bjøøørn!", var noen som ropte.

Hørtes ut som det var de under som klaga på at jeg snakke ( ja, det er lytt )... Så jeg dreit forsåvidt i det da jeg skal flytte om kort tid.

3 min etterpå så hørte jeg en bil som starta og kjørte, faan... Da er det noen som har vært på utsiden. Trudde det var kameraten min som ville inn igjen da jeg har låst og han ikke har penger på kortet.

La på og rignte han på mobilen, nei, han var hjemme i Bamle og hadde lagt seg :wow:

Kansje noen stjal bilen min ???? Gikk ut av senga, kikket ut av kjøkkenvinduet, alle bilene var der...

Jeg har ikke blitt noe klokere på dette og vet fortsatt ikke hvem som ropte. Hørte en bil som dro , men ingen som kom...

Spooky...

anyway, er på jobb og hører på Digital Imported. Digg, Så skal det bli Julebord og Kick senere. :dribble:

Var det du som foreslo den utrolige digge radio stasjonen? BeatBlender tror jeg den het?

Lenke til kommentar

HalTan og nvoetfiv:

Slik som dere poster som dere har gjort i går synes jeg dere kan holde dere for god til.

SO er ikke fylleprat/gay-chat...what ever...i allefall ikke slik som dere har begynt å poste i det siste.

Arctic oppsummerer vel egentlig det jeg mener.

Annyways...Sto opp i går kl 07:45...gikk på jobb 08:30 og var ferdig kl 16:00. Og så var det jobb igjenn fra kl 18:00 til 01:30.

Jeg mener det...ffs...kjentes ut som jeg har vært på den værste fylla ever da jeg var ferdig i gårkveld. Gikk inn på Esso og handlet meg bacon-pølse og cola. Sto bare der og sjanglet pga jeg hadde så djevelsk ondt i kors-ryggen.

Lurer på om jeg må skaffe meg bedre fottøy, for ryggen min blir helt fubar etterpå.

Endret av Ecthelion
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Virker som du jobber LITT for mye :dontgetit:

Du må ta livet litt mer med ro :)

I dag sto jeg opp elleve og har vasket og ryddet hele huset. Jeg har også skrevet en romananalyse, tørket støv, matet hamsteret og kaninen, og sitter her nå med salat og en kopp te. :thumbs:

Dropper også å dra på trening nå, føler ikke at det er noe vits i siden jeg skal danse masse i kveld. Drar i tillegg på trening i morgen :yes:

Kos dere i dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

God morgen Dimiles. I går diskuterte jeg og sosohal hvordan man uttalte nicket ditt, men ble til slutt enige. Skate? Er ikke det kaldt? Brrr...Ser du ut som en typisk skater?

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Jeg sier "diimajls"

Jeg også :cool:

En typisk skater (i hvert fall her vi bor):

x) baggy pants

x) langt, fettete hår

x) kviser

x) stygge, tre år gamle sko

Yeah, generaliserer ikke, bare sier sånn generelt. Noen skatere er fine. :)

Lenke til kommentar

x) baggypants <- har ingen baggy pants nei, men har ett par i cordfløyel som jeg liker å skate i. De ekke baggy.

x) lang, fettete hår <- jeg har hverken langt eller fettete hår. motsatte ;)

x) kviser <- har absolutt ingen kviser..

x) stygge tre år gamle sko <- jeg har ett par skatesko jeg har brukt ett år nå.. er det mye? skal bytte de ut i januar :)

så det så :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...