FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 der var CS:S kjøpt igjennom steam xD herre, foreldrene mine er superskeptisk til steam, måtte sitte å prøve å forklare dritlenge tok 5 min og forklare hva steam var og.. Hvem er vel ikke superskeptiske til Steam... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er det virkelig så forferdelig?? Tja...er nå vant til og stå opp så tidlig...men dette er lørdagen min, min eneste fri dag Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 der var CS:S kjøpt igjennom steam xD herre, foreldrene mine er superskeptisk til steam, måtte sitte å prøve å forklare dritlenge tok 5 min og forklare hva steam var og.. Hva faen er steam? Program man bruker for å spille HL + mods... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) der var CS:S kjøpt igjennom steam xD herre, foreldrene mine er superskeptisk til steam, måtte sitte å prøve å forklare dritlenge tok 5 min og forklare hva steam var og.. CS:S suger esel. Hitbox eksiterer ikke i det spillet. Heller ingen rekyl.. Endret 12. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Egentlig er jeg litt glad for at jeg ikke har bredbånd, for da hadde jeg kanskje begynt å spille CS mens jeg var yngre, og vært en aktiv CS-spiller nå og ikke kunnet skrive noen ord på mer enn fem bokstaver. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Noen forslag til en upload side? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 CS:S suger esel. Hvordan vet du det? Har du prøvd? Hitbox eksiterer ikke i det spillet Helt rett. CS:S er ikke hitbox basert, det bruker modelbox, altså vis du treffer selve modellen, så treffer du fienden. Heller ingen rekyl.. Valve har skrudd ned på rekylen, og heller skrud opp spredningen på kulene, slik at det blir vanskeligere å kontrolere sprayen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 CS:S suger esel. Hvordan vet du det? Har du prøvd? Hitbox eksiterer ikke i det spillet Helt rett. CS:S er ikke hitbox basert, det bruker modelbox, altså vis du treffer selve modellen, så treffer du fienden. Heller ingen rekyl.. Valve har skrudd ned på rekylen, og heller skrud opp spredningen på kulene, slik at det blir vanskeligere å kontrolere sprayen Jeg har prøvd det, ja. Hitbox - modelbox, like elendig. Må sikte på pikken for å treffe hs.. Rekylen er ikke veldig mye tess.. Er bare å holde inne med alle guns så tar du hele laget.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Nå er jeg skuffa! Ingen ting skjer her, jeg tenker folka ligger sikkert surpe fulle på et av norges mange utesteder. Så jeg går og ser en film, men jada da skal alle poste. Jeg har hatt sitat til dere!(mitt favoritt sitat for dagen, det er et sitat bare setter inn det jeg er "sur" på ) " De som posta når jeg var borte er dumme! dette gjelder deg også!". Så det er sagt. =) Endret 12. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Skuffende få her nå..... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Virker som jeg skremmer bort postere, bare så det er sagt. Jeg har dusja i dag, helt sant!. En ting til jeg gjerne vil dele med verden, Pulse: 2124 keystrokes since last pulse. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Skuffende få her nå..... EDIT: DOBBELPOST Endret 12. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Skuffende få her nå..... Jeg vet, det er sikkert 20 til her bare med "ikke vis meg som aktiv bruker" greia på. Dere lurer ikke meg! når fikk data nerdene noe annet å gjøre enn å henge her? Ikke lat som dere har noe å gjøre, "i see you!" Jeg har spilt en del gitar idag, noen andre her som spiller gitar eller liker noe spes. type gitar musikk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) 1986 tastetrykk i pulse her nå. Autopulse er på. Kjeder meg noe enormt idag, helt skremmende, ingenting å gjøre, orker ingenting. 16800 tastetrykk pulset idag. Pulset akuratt. Endret 12. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Bundy vi har nesten like mange poster! Hvis du går og spammer(på Cs språket, Power Poster) i CS forumet (det er helt vanelig ingen legger merke til det) så kan vi ha samme post quont en liten stund Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Bundy vi har nesten like mange poster! Hvis du går og spammer(på Cs språket, Power Poster) i CS forumet (det er helt vanelig ingen legger merke til det) så kan vi ha samme post quont en liten stund Jeg spiller ikke cs....... spilt det 3 ganger, jeg synes det er dårlig. hakke gidda og /move assen ut av ot på ett par uker...... Endret 12. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Bundy vi har nesten like mange poster! Hvis du går og spammer(på Cs språket, Power Poster) i CS forumet (det er helt vanelig ingen legger merke til det) så kan vi ha samme post quont en liten stund Jeg spiller ikke cs....... spilt det 3 ganger, jeg synes det er dårlig. hakke gidda og /move assen ut av ot på ett par uker...... Ble påtvunget CS på forrige LAN, var helt greit, men vi hadde 15 spill som car bedre etter min menning. Vi hadde 16 spill. Men Warcraft Unreal 2004 COD og en del andre spill gjorde resten av LANET kult. Går og ser litt på Tv snakkes=) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Bundy vi har nesten like mange poster! Hvis du går og spammer(på Cs språket, Power Poster) i CS forumet (det er helt vanelig ingen legger merke til det) så kan vi ha samme post quont en liten stund Jeg spiller ikke cs....... spilt det 3 ganger, jeg synes det er dårlig. hakke gidda og /move assen ut av ot på ett par uker...... Ble påtvunget CS på forrige LAN, var helt greit, men vi hadde 15 spill som car bedre etter min menning. Vi hadde 16 spill. Men Warcraft Unreal 2004 COD og en del andre spill gjorde resten av LANET kult. Går og ser litt på Tv snakkes=) La deg til på msn jeg som er "[email protected]" Noen som lever? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hvis dere kjeder dere, les Bash! I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals. Endret 12. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg