nr.4 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) jeg har fri imorgen jeg UTROLIG digg. Edit: Hihi, siste ordet i natt. Endret 12. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) *Vente på at ahpadt skal komme med sitt morgenbrøl* God morgen alle sammen Ny dag, nye muligheter (også er det fredag ) Endret 12. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg la meg bare 1 i går. fant sove piller btw: må dra på apoteket og kjøpe mer. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg la meg bare 1 i går. fant sove piller btw: må dra på apoteket og kjøpe mer. Grattis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg la meg bare 1 i går. fant sove piller btw: må dra på apoteket og kjøpe mer. Grattis Takk, hater søvn problemer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) *Vente på at ahpadt skal komme med sitt morgenbrøl* God morgen alle sammen Ny dag, nye muligheter (også er det fredag ) HeipådegAndreassomsattvedsidenavmegpåoslolansomogsåvarenganskesåhyggeligkarselvomjegaldrihattmøtthanfør Jegglemteåsiheitilrestenavderehyggeligeogmorsommefolkenesomogsåerpåhwnogoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooorrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnngggggggggggvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeettttttttttnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm *EDITZOR: Da tasser jeg ned til bussen. Endret 12. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Da fyker jeg på skolen... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 noen flere som skal på gazstation på samsen i dag? (kristiansand) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 -Sto opp idag følte meg jævlig... Hadde en forferdelig følelse da jeg gikk til skolen(noe utenom det faktum at jeg hadde både naturfagsprøve og rapport som jeg ikke hadde gjort noe med til idag) -Kom på skolen, deppa igjennom første prøvetime men så fikk vi beskjed at en 3djeklassing hadde dødd og en minnestund skulle holdes kl 10 og all undervisning gikk ut. Høres ut som noe cheesy fornemmelse for mord opplegg men det er sant føler meg sinnsykt kvalm Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har prøvd å holde meg oppdatert på denne tråden, delvis truslen med utestenglese, delvis alle inleggene har hindret meg i å delta. men nå er jeg klar (syk og feber)... Til du som er forelsket og har dame, hvis du er gutt er dette helt normalt... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ikke noe hyggelig melding det Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Dette tar av. Jeg hører på musikk leser på forum og leter deseprat etter en tv guide. Noen som vet om det går noen filmer på tv i dag? Jeg har nrk1 nrk 2 tv norge tv2 den nye tv2 kanlen( heter vel noe som tv2 sport, sitter alttid svette 40åringer der og chatter virker det som) Discovery en hel del uintressange natur og tegnefilm kanaler Cnn BBC world BBC (den med village ppl, eller ting i den dur) Kanal + 1 Kanal + 2 C more film Kanal + norge kanal + sport wee nirvana på mp3en, Lithum rocker(jeg kan faktisk 2 av riffene på gitar) Endret 12. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 wee nirvana på mp3en, Lithum rocker(jeg kan faktisk 2 av riffene på gitar) du har skjønt det . du har jo data, hvorfor ikke game litt? Eller spill gitar... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://www.dagbladet.no/ sjekk nederst på siden, bra tvguide Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Noen som her en mal til cv? Oppsettet liksom.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 noen flere som skal på gazstation på samsen i dag? (kristiansand) Jepp... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) wee nirvana på mp3en, Lithum rocker(jeg kan faktisk 2 av riffene på gitar) du har skjønt det . du har jo data, hvorfor ikke game litt? Eller spill gitar... Har øvd litt gitar idag, men har ikke noe kult å øve på ATM, glemte gitar bøkene mine hos en ven . Game har jeg gjort "litt" mye av. Halo 2 kom i går, jeg spilte 9 timer... Huff http://www.dagbladet.no/ sjekk nederst på siden, bra tvguide Takk Endret 12. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Noen som her en mal til cv? Oppsettet liksom.. Cv Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Noen som her en mal til cv? Oppsettet liksom.. Finnes så utrolig mange forkortelser jeg ikke kan, hva står cv for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg