FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg lider av søvnproblemer, det er jo kjekt på lan og greier, men herregud..... Beklager, det jeg kanskje kunne tenke meg. Hadde store søvnproblemer før jeg, men nå begynner det å gå greit... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette forumet kommer til å ta knekken på skolegangen min... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette forumet kommer til å ta knekken på skolegangen min... Får nå sitter du med lekser. du vet det går ann og gjøre dem etter skolen, mens du ser macgyver! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette forumet kommer til å ta knekken på skolegangen min... Hmm, lurer på hvor mange karakterer som har gått ned pga. dette forumet... (dårlig unnskyldning da, alle som whiner på forumet hadde nerda på noe annet PC-relatert uansett ^^) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette forumet kommer til å ta knekken på skolegangen min... Får nå sitter du med lekser. du vet det går ann og gjøre dem etter skolen, mens du ser macgyver! Nei, jeg har ikke begynt med lekser før klokka elleve dette halvåret. Når jeg er trøtt gjør jeg det fortere, for jeg bryr meg fint lite om at det er feil, for jeg er jævlig trøtt og vil sove, men må gjøre leksene først. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette forumet kommer til å ta knekken på skolegangen min... Hmm, lurer på hvor mange karakterer som har gått ned pga. dette forumet... (dårlig unnskyldning da, alle som whiner på forumet hadde nerda på noe annet PC-relatert uansett ^^) Forumet er utrolig vanedannende da, det har sikkert de fleste merket. Derfor, oppnår du å kunne sitte i opptil flere timer med forumet, før du engang enser virkeligheten. Og det som også skjer, er at du nedprioriterer viktigere ting, noe som ikke er bra i det hele tatt. Kan jo ta tråden til bandidos pelle som et eksempel. jaja, nok filosofering for i kveld.. natta folkens! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er så digg, vi har to studietimer (tre på onsdager) hver dag, hvor vi kan jobbe med hva vi vil på skolen... Mankan på den måten unngå alt som heter lekser om man faktisk jobber i disse timene. Genialt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har fri imorgen jeg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Er så digg, vi har to studietimer (tre på onsdager) hver dag, hvor vi kan jobbe med hva vi vil på skolen... Mankan på den måten unngå alt som heter lekser om man faktisk jobber i disse timene. Genialt Hva jeg ikke skulle gitt for å ha noe lignende, samt motivasjon nok til å faktisk gjøre lekser... ah... *** Laney has joined #everything<Laney> hi. <turboke> lo. <ninjapenguin> in the middle Endret 12. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har fri imorgen jeg Hehe, digg nok Har 4 timer, så det går fett... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hva jeg ikke skulle gitt for å ha noe lignende, samt motivasjon nok til å faktisk gjøre lekser... ah... Dette halvåret går rett til helvete for min del, må for svarte skjerpe meg nå ass EDIT: Men nå er jeg så utrolig keen på litt cs, så tar en liten fraggetur... Etter det blir det vel bittelitt nfsu2, så er det tid for soving Endret 12. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nei, god natt. Blir ikke noe lekse-gjøring for min del i kveld. Jaja, får tilbake en norsk-oppgave i morgen, så får jeg se om jeg klarer å jobbe ordentlig når jeg sitter oppe til fire for å gjøre lekser... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva jeg ikke skulle gitt for å ha noe lignende, samt motivasjon nok til å faktisk gjøre lekser... ah... Dette halvåret går rett til helvete for min del, må for svarte skjerpe meg nå ass EDIT: Men nå er jeg så utrolig keen på litt cs, så tar en liten fraggetur... Etter det blir det vel bittelitt nfsu2, så er det tid for soving Det blir litt cs på meg nå. Kan jo sove leeeeeeeenge imorgen Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Godnatt da folkens! Sov godt. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) OmG... Leste siste side for 2 min siden, når jeg skulle gå til siste sida hadde det kommet to sider til, på den lille minutten jeg leste Jaja, til poenget. Trur jeg er forelska. Det er jo normalt da? Synd at jeg har allerede har dama Forelska i en annen jente. Men men, natta folkens. *skrur på venner 4 livt før æ lægge mæ* Endret 12. november 2004 av KrougeR1987 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 wh1te: np I en annen eller forelsket i dama? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Enkelte liker bare å legge ut livet sitt på nettet fant jeg nettopp ut (*lest Thea's opplevelse med osten*). Sorry for at jeg nevnte det igjen, men leste det ikke før nå Thea, du trenger ikke si alt til oss. EDIT: Tid for å ta kvelden. Snakkes folkens... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 lol!! http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts er det mulig å lage mer dumme poster? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) God damit altså...Nå har pc'en som fordeler internet bestemt seg for å blokere ALL trafikk som går igjennom port 21, og restarte den får jeg ikke lov til for folk sitter å spiller..Tha Fun! Neieh, jeg drar hjem og legger meg. Gammlingene skal ha bilen så jeg må vel hjem snart. Fattern står vel opp om 1 time og drar på jobb, den stakkars mannen. Endret 12. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg