Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er irritert siden jeg ikke får med meg noen en svipptur fra Hønefoss til Trondheim :( Hvorfor er det så vanskelig å få med seg ÉN person en svipptur til Trondheim?! ARGH!

Jeg kunne godt ha vært med hvis jeg hadde vært i nærheten..

Jaok...GREIT...vi fikk det med oss...

:(

Ok. Du burde ikke si sånt til jenter...

Nei, vi skal jo bare si det _dere_ vil høre. Skal jo aldri være uenig med dere...BLAH

(nei jeg har ikke krangla med dama :p)

Jeg skal forresten si hva morgendagen bringer, B|Real: en prøve som er og forblir ulest til, et fag som jeg stryker i om jeg er borte et minutt til i, en jobb som er highwayen til hjerte-, kar- og stress-sykdommer.

Det er tross alt 1 av 4 som opplever depresjoner. Er ikke noe annet å si enn at jeg er forbannet glad jeg lever!

Skole er ikke alt.

Hadde samme dealen jeg...nada motivasjon for skole og stadige krav om at "du gjøre det bedre" gjorde ikke akkurat psyken min så jævlig lystig at det gjør noe.

Ri av stormen til du klarer det wh1te. På meg så virker det ut som du har mere mellom hjernen en det jeg har og du burde så absolutt klare deg.

Ja, jeg vet...er jævlig lett å si..

Blah..egentlig..nevermind..er noe du må finne ut av selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor gadd jeg å klikke meg lenger bak i tråden? HVORFOR?!

Vet ikke gutter at hygiene er undersøkt og bekreftet som det viktigste elementet for en kvinne man går til sengs med? Jeg lever etter den regelen. Lengde må henvise seg til andreplass.

Lenke til kommentar

Uff, synes synd på deg wh1te :(

Kos klem :)

Sliter selv no så til de grader med skolemotivasjon, men jeg går GK uten noensykdommer og skal faen meg holde kjeft når jeg hører hva du har å fortelle :(

Men jeg vet at du er en smart kar, og heldigvis når man veldig langt med intelligens også :)

Stå på wh1te.

Lenke til kommentar
Hvorfor gadd jeg å klikke meg lenger bak i tråden? HVORFOR?!

Vet ikke gutter at hygiene er undersøkt og bekreftet som det viktigste elementet for en kvinne man går til sengs med? Jeg lever etter den regelen. Lengde må henvise seg til andreplass.

Den historien til Thea var rimelig ekkel, det er sant det.

Vasker meg så ofte nedentil at jeg ikke en gang skjønte hva hun mente med en gang. Jeg burde ha mitt på det tørre. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...