Carl M Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *Undre på hvorfor det er 15000 medlemmer med 0 innlegg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *se på film med venninne og drikke iskaffe* No more drama for today. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *spise brødskiver med brunOST på* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *legge seg sulten, trøtt og deprimert* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *drømme om det nye kabinettet jeg får i morgen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *legge seg sulten, trøtt og deprimert* korfor? Ka har skjedd? Talk to onkel mario.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *se på film med venninne og drikke iskaffe* No more drama for today. Jaok...GREIT...vi fikk det med oss... wh1te, morra er en ny dag med nye muligheter =) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Visse ganger angrer jeg på at jeg leser gjennom de siste sidene av SO3. Dumme, Carsten. Dumme, dumme, Carsten. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *drømme om det oppsettet jeg kanskje skal bestille* Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er irritert siden jeg ikke får med meg noen en svipptur fra Hønefoss til Trondheim Hvorfor er det så vanskelig å få med seg ÉN person en svipptur til Trondheim?! ARGH! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *Være glad for at skolen min holder planleggingsdag i morgen, og elevene har fri* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Noen som har det... Nynorsktentamen her Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jaok...GREIT...vi fikk det med oss... Ok. Du burde ikke si sånt til jenter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *legge seg sulten, trøtt og deprimert* korfor? Ka har skjedd? Talk to onkel mario.... Joda; Sulten - fordi jeg har en psyke på styrke med et løvblad som påvirker matlysten. Jeg har aldri lyst på mat. Trøtt - fordi jeg aldri får sove. Deprimert - fordi jeg tror jeg har allverdens sykdommer, fordi jeg holder på å stryke i flere fag på skolen, fordi jeg ikke har kapasitet, motivasjon eller evne til å fortsette å leve slik som jeg gjør. Ikke at jeg lever noe særlig utagerende, men sunt er det ikke. Ingenting har skjedd. Enten har jeg noe i hodet mitt som ikke er slik det skal være, satser på det er den lille biten sosiopatisk personlighet alle kunstnere lider av. Eller så er det helt jævlig å være en ungdom på 18 år som ikke har noe annet enn drømmene å klamre seg fast til. Skulle jeg identifisere meg med en filmkarakter akkurat nå, passer jeg nøyaktig i Patrick Batemans sko. Kort sagt er det hele slik det pleier å være og i fare for å virke som en barndomsforlatt jente på samme alder, skal jeg holde kjeft nå. Det er merkelig hvor frittalende man blir når man a) er trøtt eller b) har fått i seg noen enheter alkohol. Per nu gjelder kun det første for meg. Jeg skal forresten si hva morgendagen bringer, B|Real: en prøve som er og forblir ulest til, et fag som jeg stryker i om jeg er borte et minutt til i, en jobb som er highwayen til hjerte-, kar- og stress-sykdommer. Det er tross alt 1 av 4 som opplever depresjoner. Er ikke noe annet å si enn at jeg er forbannet glad jeg lever! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det finnes rådgivere på skolen. Snakk med dem, det gjør jeg og de andre 300 elevene på Tanks VGS dersom ting går på tverke. (Vi har et utrolig miljø der) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 F**** får ikke sove sove vansker.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 F**** får ikke sove sove vansker.. Slå deg hardt i hodet, da sovner du Tulla. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 F**** får ikke sove sove vansker.. Slå deg hardt i hodet, da sovner du Tulla. Eller jeg kan wanke så jeg blir blind og besvimer? Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 F**** får ikke sove sove vansker.. Slå deg hardt i hodet, da sovner du Tulla. Eller jeg kan wanke så jeg blir blind og besvimer? Kanskje det ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 F**** får ikke sove sove vansker.. Slå deg hardt i hodet, da sovner du Tulla. Eller jeg kan wanke så jeg blir blind og besvimer? Kanskje det ja "Seksuel overbelasting" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg