Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
*legge seg sulten, trøtt og deprimert*

:dontgetit: korfor? Ka har skjedd? Talk to onkel mario.... :(

Joda;

Sulten - fordi jeg har en psyke på styrke med et løvblad som påvirker matlysten. Jeg har aldri lyst på mat.

Trøtt - fordi jeg aldri får sove.

Deprimert - fordi jeg tror jeg har allverdens sykdommer, fordi jeg holder på å stryke i flere fag på skolen, fordi jeg ikke har kapasitet, motivasjon eller evne til å fortsette å leve slik som jeg gjør. Ikke at jeg lever noe særlig utagerende, men sunt er det ikke.

Ingenting har skjedd. Enten har jeg noe i hodet mitt som ikke er slik det skal være, satser på det er den lille biten sosiopatisk personlighet alle kunstnere lider av. Eller så er det helt jævlig å være en ungdom på 18 år som ikke har noe annet enn drømmene å klamre seg fast til. Skulle jeg identifisere meg med en filmkarakter akkurat nå, passer jeg nøyaktig i Patrick Batemans sko.

Kort sagt er det hele slik det pleier å være og i fare for å virke som en barndomsforlatt jente på samme alder, skal jeg holde kjeft nå. :)

Det er merkelig hvor frittalende man blir når man a) er trøtt eller b) har fått i seg noen enheter alkohol. Per nu gjelder kun det første for meg.

Jeg skal forresten si hva morgendagen bringer, B|Real: en prøve som er og forblir ulest til, et fag som jeg stryker i om jeg er borte et minutt til i, en jobb som er highwayen til hjerte-, kar- og stress-sykdommer.

Det er tross alt 1 av 4 som opplever depresjoner. Er ikke noe annet å si enn at jeg er forbannet glad jeg lever!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...