Staalkontroll Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeebus, hva skjer med folk!? La oss skylde på Tine meierier for deres intense markedsføring av pultost Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Få tak i pepperspray (lukter kattepiss), 2 min før dere hopper til køys, spray litt på musa Svir ikke pepperspray da? Prøv. spray på kukhodet, og fortell oss! Umh... Nei takk Pyse Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du suger han da faenmeg ikke når du ser og lukter sånn dritt... Jeg luktet det ikke før jeg hadde begynt. Sluttet seff med en gang, maten kom jo opp i halsen... Jeg piner meg ikke ved å fortsette og suge, liksom. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Var det ikke kineserne som oppfat det egentli? btw: jeg suger i historie..... Trenger navnet på en matrett, og hvorfor den kommer fra akkurat det landet. Spesialle ingredienser eller no.. Norsk lekser Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 haha LOL OMFG Fint dere har et bra diskusjonstema da. Det skal dere ha! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Jeg rister på hodet...Hvor dum går det an å bli. Både deg og fyren du burde ha dumpa for lengst AnAnAs. Du suger han da faenmeg ikke når du ser og lukter sånn dritt... Jeebus, hva skjer med folk!? Veit ehm, kan bare være harry og sitere slogan'n til firmaet til faren min Kommunikation ist der Weg zum Gemeinsamen Erfolg Synd for deg/dere hvis du ikke skjønner det! Endret 11. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Var det ikke kineserne som oppfat det egentli? btw: jeg suger i historie..... Trenger navnet på en matrett, og hvorfor den kommer fra akkurat det landet. Spesialle ingredienser eller no.. Norsk lekser Biff stroganoff kommer fra Russland En General/President for mange år siden som mixa sammen noe i en gryte...bla bla.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 haha LOL OMFG Fint dere har et bra diskusjonstema da. Det skal dere ha! Du skulle vært her og trøstet meg nå du, vennen.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dakkars Theapus *trøstepå* Tror jeg er den eneste som ikke lo høyt da jeg leste det.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dakkars Theapus *trøstepå* Tror jeg er den eneste som ikke lo høyt da jeg leste det.. Fordi du synes synd på meg? *håpepå* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg rister på hodet...Hvor dum går det an å bli. Både deg og fyren du burde ha dumpa for lengst AnAnAs. Du suger han da faenmeg ikke når du ser og lukter sånn dritt... Jeebus, hva skjer med folk!? Veit ehm, kan bare være harry og sitere slogan'n til firmaet til faren min Kommunikation ist der Weg zum Gemeinsamen Erfolg Synd for deg/dere hvis du ikke skjønner det! Communication is the way to common success Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Communication is the way to common success Godt noen bruker BabelFish Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Communication is the way to common success Godt noen bruker BabelFish Nei, dmsn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 haha LOL OMFG Fint dere har et bra diskusjonstema da. Det skal dere ha! Du skulle vært her og trøstet meg nå du, vennen.. måtte bare ha noe å bruke de to ordene til. Aldri brukt de skriflig før *Avstandstrøste litt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg luktet det ikke før jeg hadde begynt. Sluttet seff med en gang, maten kom jo opp i halsen... Jeg piner meg ikke ved å fortsette og suge, liksom. Ikke vet jeg, men en type som ikke vasker seg før slike ting bedrives, og ja, han visste det kom til å skje, er ikke noe å samle på... *hint, hint* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ok, men la oss ikke prate om det mer. Prøver å få i meg litt drikke. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Thea: Det var fordi jeg syntes synd på deg og fordi det rett og slett var ekkelt. *Synes synd på deg* Pleier han genrellt å være dårlig til å vaske seg? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fordi du synes synd på meg? *håpepå* ja, huff. Verden er ond. Kan ikke få suge noen heller. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Thea: Det var fordi jeg syntes synd på deg og fordi det rett og slett var ekkelt. *Synes synd på deg* Pleier han genrellt å være dårlig til å vaske seg? Nei, jeg har aldri opplevd dette før. Han pleier alltid å lukte kjempedigg; har aldri sett for meg at dette skulle komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg