Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig! Hva skjedde?

IKKE artig. Kommer til å ha traumer for resten av livet... jeg skulle suge han og en stank kom imot meg og jeg så..KUKOST. :sick: :sick: :sick: Seriøst, er det mulig å vaske seg eller? Jeg kan fortsatt huske lukten og smaken... Får brekninger. Hvordan i helvete skal jeg noen gang klare å get down and dirty igjen? NEVER AGAIN!!

:O gammel var han? :p

Lenke til kommentar
Ikke le da, Haddis. Greit, han hadde en unnskyldning.. han dusjer ikke så ofte pga armen. Men DET er i hvert fall stedet han burde ha vasket!!!!!!!! Jeg hintet så mye, til slutt måtte jeg bare si hvorfor... han dro hjem, egentlig like greit,for klarer ikke være nær han etter det her. Det er det VERSTE jeg har sett... Føl med meg daaa. :(

>tror det blir vanesklig får mesteparten her........

Lenke til kommentar
Nå skal jeg slutte å prate om det, jeg lover..men gutter, lov meg at DERE i hvert fall vasker dere. Jeg kommer ikke til å ha sex på leeenge etter dette. (Flaks for meg at de hvite pillene begynner i morgen, dvs at det er mensentid på p-pillebrettet og jeg har en excuse.) Synd han ikke taklet sannheten da.. Begynte å prøve og finne feil med meg. As if.  :p

Jada, viktig og vaske seg :yes:

EDIT: du vet aldri når du er heldig.. :p

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...