Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal på sesjon 30. november, tenkte på å søke meg inn på transport. Det høres litt greit ut å kjøre varer rundt, og så kan jeg kanskje få meg førerkort for tyngre klasser også?

Et lite tips hvis du har tenkt å ta lastebil-lappen er å lese under rekrutten på lastebil-teorien.

De folka som vi har i ESK5 som kjører lastebil fikk 1 uke på å lese på lastebil-teorien og stryk-faktoren var høy.

Skal du ha lastebillappen etter at du har fullført førstegangstjenesten så må du ta oppkjøringa og glattkjøringskurs på nytt som kommer på en rundt 3-4000kr, noe som egentlig ikke er så ille, med tanke på at kostnadene egentlig hadde blitt MYE større hadde du tatt den helt sivilt.

Lenke til kommentar
Skal på sesjon 30. november, tenkte på å søke meg inn på transport. Det høres litt greit ut å kjøre varer rundt, og så kan jeg kanskje få meg førerkort for tyngre klasser også?

Et lite tips hvis du har tenkt å ta lastebil-lappen er å lese under rekrutten på lastebil-teorien.

De folka som vi har i ESK5 som kjører lastebil fikk 1 uke på å lese på lastebil-teorien og stryk-faktoren var høy.

Skal du ha lastebillappen etter at du har fullført førstegangstjenesten så må du ta oppkjøringa og glattkjøringskurs på nytt som kommer på en rundt 3-4000kr, noe som egentlig ikke er så ille, med tanke på at kostnadene egentlig hadde blitt MYE større hadde du tatt den helt sivilt.

Takker for tips. :)

Nå vet jeg ikke om jeg gjør dette, men det er fristende å få klasse C... 3-4000 kr er uansett overkommelig.

Lenke til kommentar

Det er det ikke, jeg er bare redd for at jeg skal ringe også er det ingen som tar den.. Er redd for å ringe rett og slett..

Ifølge x-en hennes som hun var sammen med før hun dro var hun mellom texas og california et sted? Noen som vet om washingston, winsconsin elelr arizona ligger der?

Lenke til kommentar

-Washington ligger helt nordvest, grenser mot Kanada.

-Arizona ligger mellom New Mexico og California, grenser til Mexico hvis jeg ikke er helt på jordet. Ligger sørvest.

- Wisconsin logger et godt stykke unna disse to statene, den liger ved lake Michigan, altså litt nordøst i landet.

Edit: Bare Arizona som ligger mellom Texas og California.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...