Lacim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Havner du på skikkelig transport, får du ta absolutt alle C-klassene, tom semitrailer. Dette får du selv om du ikke er 20(21?) år. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Uff militæret... møkkasted. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal på sesjon 30. november, tenkte på å søke meg inn på transport. Det høres litt greit ut å kjøre varer rundt, og så kan jeg kanskje få meg førerkort for tyngre klasser også? Et lite tips hvis du har tenkt å ta lastebil-lappen er å lese under rekrutten på lastebil-teorien. De folka som vi har i ESK5 som kjører lastebil fikk 1 uke på å lese på lastebil-teorien og stryk-faktoren var høy. Skal du ha lastebillappen etter at du har fullført førstegangstjenesten så må du ta oppkjøringa og glattkjøringskurs på nytt som kommer på en rundt 3-4000kr, noe som egentlig ikke er så ille, med tanke på at kostnadene egentlig hadde blitt MYE større hadde du tatt den helt sivilt. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Militæret er gøy, det er det faktisk det er faktisk det! mye rart og sprenge Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal på sesjon 30. november, tenkte på å søke meg inn på transport. Det høres litt greit ut å kjøre varer rundt, og så kan jeg kanskje få meg førerkort for tyngre klasser også? Et lite tips hvis du har tenkt å ta lastebil-lappen er å lese under rekrutten på lastebil-teorien. De folka som vi har i ESK5 som kjører lastebil fikk 1 uke på å lese på lastebil-teorien og stryk-faktoren var høy. Skal du ha lastebillappen etter at du har fullført førstegangstjenesten så må du ta oppkjøringa og glattkjøringskurs på nytt som kommer på en rundt 3-4000kr, noe som egentlig ikke er så ille, med tanke på at kostnadene egentlig hadde blitt MYE større hadde du tatt den helt sivilt. Takker for tips. Nå vet jeg ikke om jeg gjør dette, men det er fristende å få klasse C... 3-4000 kr er uansett overkommelig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kor stor er en skog? Anyone? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Kor stor er en skog? Anyone? Sånn ca 3+3+3+3+3+3+3+3... Nei, seriøst, jeg har ikke peiling. Det er vel relativt som alt annet, tenker jeg. Endret 11. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Var det noen som sa at det ikke fantes dumme spørsmål, bare dumme personer? Et fint eksempel... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Sånn ca 3+3+3+3+3+3+3+3... Haha. :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/11/414244.html Ei vennine av meg er utvekslingsstudent der nå, enten i arizona eller winsconsin hvis jeg husker riktig... Det kan bare ikke være henne Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/11/414244.html Ei vennine av meg er utvekslingsstudent der nå, enten i arizona eller winsconsin hvis jeg husker riktig... Det kan bare ikke være henne Hva med å ringe henne? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Du bør definitivt prøve å ringe henne! Endret 11. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mobilen hennes virker ikke i usa, kan prøve det nummeret jeg har til henne i usa men jeg vet ikke om det er riktig da. God ide forresten driver å undersøker hvor hun er hen, for jeg husker aldri hvor folk skal selv om de sier det til meg tusen ganger.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mobilen hennes virker ikke i usa, kan prøve det nummeret jeg har til henne i usa men jeg vet ikke om det er riktig da. Er det galt å ringe for å spørre om alt er bra med en venninne? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Om det er det korrekte nummeret.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det er det ikke, jeg er bare redd for at jeg skal ringe også er det ingen som tar den.. Er redd for å ringe rett og slett.. Ifølge x-en hennes som hun var sammen med før hun dro var hun mellom texas og california et sted? Noen som vet om washingston, winsconsin elelr arizona ligger der? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) -Washington ligger helt nordvest, grenser mot Kanada. -Arizona ligger mellom New Mexico og California, grenser til Mexico hvis jeg ikke er helt på jordet. Ligger sørvest. - Wisconsin logger et godt stykke unna disse to statene, den liger ved lake Michigan, altså litt nordøst i landet. Edit: Bare Arizona som ligger mellom Texas og California. Endret 11. november 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) nå må jeg hjem til pappa og rydde rommet og forklare hvorfor jeg ikke var på skolen idag Hade på bade, din gamle sjokolade. Ser deg igjen din gammle karamme! :blink:l *Koze pA* EDIT: Stopp brief, da, Pinella! Endret 11. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Auch... Håper du får kontakt med venninna de Anette :\ Det spøke for at madammen kommer seg til sortland så kan hende jeg ikke får sett henne før helga :wall: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva skal du de neste årene? Og hvorfor møte i militæret i stedet for sesjon? Det er konfedensielt. Og jeg fikk ikke lov til å komme på sesjon siden jeg er spesiell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg