b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 edit: hVA ER DEN EKSAKTE ADRESSEN TIL ebaums-world http://www.ebaumsworld.com/ Det er helt utrolig hva man kan finne på google. Nå forlanger du for mye... Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Vel, noe må man jo ha å skrive om i en tråd som dette. Vanskelig å komme på noe nytt liksom, så da stiller man et komplett idiotisk spørsmål. Eh.. let me rephrase that.. Det finnes jo ikke idiotiske spørsmål, bare spørsmål som kommer fra idioter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje ikke "nok ot", men har et spm: Har funnet ut at det er noe galt med den høyre delen/høytaleren i headsetet mitt. Når jeg spiller musikk med litt diskant og bass kan jeg tydelig høre at noe rasler inni der.. Anyone? Det heter forøvrig "Sennheiser HD570".. Tror det kommer av at jeg hadde det litt gøy på et LAN en gang med høye eksplosjonslyder.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) There is no stupid questions, just stupid people. Endret 11. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ahpadt, gjelder dette også når du f.eks putter headsettet i et stereoanlegg, eller er d bare ved pc'en du får dette? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Dumt spørsmål... EDIT: Sennheiser kommer jo som oftest med løse ledninger, kan det være de? Endret 11. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Bwahahaha... :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Trenger mega bra skjermkort for å se p0rr ja Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 8 timers dag snufs... jeg stakk... glede seg til ny south park episode senere :/ Eller enda bedre, smallville Når?? Lenge sieden jeg har sett det! Jaja, da var jeg hjmme fra skolen. Vi har hatt prosjekt, litt digg egentlig. Har altfor god tid. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Såvidt som jeg vet er det ikke et eneste skjermkort som viser prOn, men de nyeste viser halvnakne damer, da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tidlig hjemme fra skolen idag! Har bare hatt tre timer i dag, digger å få jobbe hjemme med norsk istedet for å møte opp de to føsrte timene på torsdag. Men jeg var helt overbevist om at det var fredag da jeg våknet idag Hadde matteprøve i dag og jeg følte at det gikk skikkelig bra, det gjenstår det bare å se hva læreren syntes om den da Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 8 timers dag snufs... jeg stakk... glede seg til ny south park episode senere :/ Eller enda bedre, smallville Når?? Lenge sieden jeg har sett det! Jaja, da var jeg hjmme fra skolen. Vi har hatt prosjekt, litt digg egentlig. Har altfor god tid. Smallvillle er i sesong 4 i usa. De første 8.episodene er ute på nettet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 There is no stupid questions, just stupid people. Mener du ikke "there are"? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hjelp, den ene serveren her har gått ned vet ikke åssen jeg får den opp igjen... den loader ikke kjernen... blir nok lite nett på jobb fremover Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Endelig hjemme fra møte i militæret, ikke sesjon. Fant ut at jeg kommer til å få det dritgøy de neste årene. Og pizza som varmer seg i ovnen, hjemmelaget selvfølgelig. Gode tider... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva skal du de neste årene? Og hvorfor møte i militæret i stedet for sesjon? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva skal du de neste årene? Jeg tror han likte militæret. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Militæret er gøy, det er det faktisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ahpadt, gjelder dette også når du f.eks putter headsettet i et stereoanlegg, eller er d bare ved pc'en du får dette? *notere ned* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal på sesjon 30. november, tenkte på å søke meg inn på transport. Det høres litt greit ut å kjøre varer rundt, og så kan jeg kanskje få meg førerkort for tyngre klasser også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg