Bandidos-Pelle Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Drit i å snakke om sexvanene deres og skryt av at dere skal ha/har hatt sex da.Er seriøst teit. Høres om som om dere er prostituerte eller noe. Støtter den. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ooh ooh, skal se Alien vs. Predator på lørdag sammen med noen kompiser. Kan bli digg! Er seriøst pumpa etter timen min med slit på treningsstudio. Har aldri vært så trøtt så tidlig før.. Digg følelse Jaja, se ferdig kongen av queens, så er det kveld.. God natt!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Drit i å snakke om sexvanene deres og skryt av at dere skal ha/har hatt sex da.Er seriøst teit. Høres om som om dere er prostituerte eller noe. Støtter den. You damn filthy, slutty whores! Keep your sexual escapades to your self! Bastards. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er seriøst pumpa etter timen min med slit på treningsstudio. Har aldri vært så trøtt så tidlig før.. Digg følelse Natt, du kommer til å få sover meget godt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Blir så merkelig dødt her om kveldene *snufs* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Får vel snart ta kvelden jeg og. Klassetur til Emma Hjort museet i morra... mhmm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Om 14 dager blir jeg sikkert diagnoser med en eller annen sykdom og må legges inn både her og der. Hypokonderi med en dash depresjoner er ikke kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva skjer om 14 dager da siden du teller ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva skjer om 14 dager da siden du teller ned? Sesjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe... Vel, ikke lyg på deg for mye (hvis du lyger da). Det kommer som sagt på papir.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe... Vel, ikke lyg på deg for mye (hvis du lyger da). Det kommer som sagt på papir.. Er du gal. Var veldig påpasselig å styre langt unna ruten med selvmordstanker. Jeg skal inn i militæret, jeg skal! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Bare si du er allergisk mot noe. Funker sikkert fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Bare si du er allergisk mot noe. Funker sikkert fett. Den enkleste måten å slippe militæret på er simpelthen å si at man ikke klarer å pisse på kommando. Da tar de deg ikke inn. Ikke her i hvertfall. Jeg tror jeg blir veldig, veldig sur om jeg ikke får lov å komme inn. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Så, det man sier kommer på papir til senere? Så, la oss si jeg sier at jeg bruker dop, så kommer det på alle viktige søknader oll. til senere? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 neeeei, opp om 4 timer... God natt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Neieh, da legger jeg meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Neieh, da legger jeg meg... Pfffft! Pingle! Nei burde gå og legge meg selv. Skal opp til svogeren imorgen og ha "lan" blir drikking og sånt da seff! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm!!!!"¤!"#%"#&3 :w00t: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg