Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sparka han i murveggen og? :D

Nei, benet er pga fotballen. Følte at jeg pulte en invalid istad... Men det var egentlig ganske digg å ha sånn totalt makt. Hvis han prøvde å reise seg, bare presset jeg mildt på bandasjen og da gjorde det vondt..så det ble vel egentlig rape :p

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal skrive en artikkel og kommentere om hva det vil si å være ungdom idag og hvilke utfordringer ungdom idag står over.

Kan dere gi meg noen råd? Jeg klarer ikke å finne ut hva som er ulempene ved å være ungdom idag.

Ulempe: Sex, penge, altmuligrart -PRESS (aldri opplevd dette selv, men folk snakker om det hele tiden, er jeg en alien? :hmm: )

For noen: blir mobba, sliter med skolen, psykiske problemer? mobbing på grunn av fysiske forhold?

Var det ingen som kunne hjelpe meg?  :(

Tyder på at du har hatt en oppvekst på skinner det da :p

For min egen del er de eneste ulempene jeg kan se... hmm... mas med å alltid skaffe penger til ditt og datt... billetter, drikke, elektroniske duppedingser, moped, nå bil etc. Er en del ting foreldre rett og slett ikke gidder å betale for... mens andre ting, som hopputstyr (er skihopper) og treneravgift på tilsammen 50.000 kr, nei det puger dem ut gladlig... er rart med det der...

Prøver ja...

I morra: Kjemi prøve (3 KJ)

Fredag: Engelsk muntlig fremføring (2EN)

Mandag: Gym prøve (VK2 gym)

Tirsdag: 3BI prøve

Onsdag: Norsk dialekt prøve

Lenke til kommentar
Drit i å snakke om sexvanene deres og skryt av at dere skal ha/har hatt sex da.

Er seriøst teit.

Høres om som om dere er prostituerte eller noe.  :hmm:

Noen er mere åpene om ting en andre..respekter det. Det er mange som trenger å få ut ting og da kan et forum f.eks være en hjelp.

Nerdene må holde sammen :p

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Noen er mere åpene om ting en andre..respekter det. Det er mange som trenger å få ut ting og da kan et forum f.eks være en hjelp.

Nerdene må holde sammen :p

Og det er andre som blir bra bitre om å høre om sånt...

Kan jo forstå at de MÅ skryte om at de får seg så mye.

De kan jo DØ om de ikke gjøre det... :o

Lenke til kommentar
Nei, den gutten trenger (og får) fengsel.

Jeg kan så godt som love deg at det er en god del mennesker her på jord som ville gjort det samme, og jeg kan også love deg at flesteparten ikke "trenger" fengsel. Det handler om å forsvare den du elsker mest i hele verden.

Jepp, mange ville gjort det samme. Men gjett hva? Det rettferdiggjør ikke drap.

Rettferdiggjøring er en ting, jeg sier bare at hvis man plasserer seg selv i samme situasjon merker man at denne gutten faktisk ikke fortjener fengsel, fordi han gjorde bare det som alle andre gjorde (og ga den mannen det han fortjente). Du skal være passe stabil hvis du hører at et narkovrak voldtar moren din, og tenker: dette må anmeldes til politiet, og når de er ferdige med alle morderene og sånt, da kan de ta seg av denne saken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...