Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hehe Gjør nok det skal du se Jeg vil også "trene" nå. Du får alt du, Anette. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei!Jeg skal skrive en artikkel og kommentere om hva det vil si å være ungdom idag og hvilke utfordringer ungdom idag står over. Kan dere gi meg noen råd? Jeg klarer ikke å finne ut hva som er ulempene ved å være ungdom idag. Var det ingen som kunne hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hehe Gjør nok det skal du se Jeg vil også "trene" nå. Du får alt du, Anette. Spør om typen din vil sove over hos deg så får du trena Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Spør om typen din vil sove over hos deg så får du trena Jeg kan bare pule han, han kan ikke pule meg fordi han er skadet i benet og armen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sparka han i murveggen og? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sparka han i murveggen og? Nei, benet er pga fotballen. Følte at jeg pulte en invalid istad... Men det var egentlig ganske digg å ha sånn totalt makt. Hvis han prøvde å reise seg, bare presset jeg mildt på bandasjen og da gjorde det vondt..så det ble vel egentlig rape Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sparka han i murveggen og? Nei, benet er pga fotballen. Følte at jeg pulte en invalid istad... Men det var egentlig ganske digg å ha sånn totalt makt. Hvis han prøvde å reise seg, bare presset jeg mildt på bandasjen og da gjorde det vondt..så det ble vel egentlig rape Sex maniac! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tor_erik: ARgh...kjenner følelsen...slikt er bare fubar..fubar rett og slett. Thea: Vel...så lenge han nøt det så... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Drit i å snakke om sexvanene deres og skryt av at dere skal ha/har hatt sex da. Er seriøst teit. Høres om som om dere er prostituerte eller noe. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Høres om som om dere er prostituerte eller noe. 10,50 I guess... Do I look like a prostitute to you, huh? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei!Jeg skal skrive en artikkel og kommentere om hva det vil si å være ungdom idag og hvilke utfordringer ungdom idag står over. Kan dere gi meg noen råd? Jeg klarer ikke å finne ut hva som er ulempene ved å være ungdom idag. Ulempe: Sex, penge, altmuligrart -PRESS (aldri opplevd dette selv, men folk snakker om det hele tiden, er jeg en alien? ) For noen: blir mobba, sliter med skolen, psykiske problemer? mobbing på grunn av fysiske forhold? Var det ingen som kunne hjelpe meg? Tyder på at du har hatt en oppvekst på skinner det da For min egen del er de eneste ulempene jeg kan se... hmm... mas med å alltid skaffe penger til ditt og datt... billetter, drikke, elektroniske duppedingser, moped, nå bil etc. Er en del ting foreldre rett og slett ikke gidder å betale for... mens andre ting, som hopputstyr (er skihopper) og treneravgift på tilsammen 50.000 kr, nei det puger dem ut gladlig... er rart med det der... Prøver ja... I morra: Kjemi prøve (3 KJ) Fredag: Engelsk muntlig fremføring (2EN) Mandag: Gym prøve (VK2 gym) Tirsdag: 3BI prøve Onsdag: Norsk dialekt prøve Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Drit i å snakke om sexvanene deres og skryt av at dere skal ha/har hatt sex da.Er seriøst teit. Høres om som om dere er prostituerte eller noe. Noen er mere åpene om ting en andre..respekter det. Det er mange som trenger å få ut ting og da kan et forum f.eks være en hjelp. Nerdene må holde sammen Endret 10. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Prøver ja...I morra: Kjemi prøve (3 KJ) Fredag: Engelsk muntlig fremføring (2EN) Mandag: Gym prøve (VK2 gym) Tirsdag: 3BI prøve Onsdag: Norsk dialekt prøve Aiai. Gl hf! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tror kanskje jeg skal køye tidlig. Er så trøtt for tiden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 I morra blir det baguette til lunsj *kose på DNB nord*.. Eller ikke kose.. *Hoppe i køya og kose med puta si* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Noen er mere åpene om ting en andre..respekter det. Det er mange som trenger å få ut ting og da kan et forum f.eks være en hjelp.Nerdene må holde sammen Og det er andre som blir bra bitre om å høre om sånt... Kan jo forstå at de MÅ skryte om at de får seg så mye. De kan jo DØ om de ikke gjøre det... :o Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nei, den gutten trenger (og får) fengsel. Jeg kan så godt som love deg at det er en god del mennesker her på jord som ville gjort det samme, og jeg kan også love deg at flesteparten ikke "trenger" fengsel. Det handler om å forsvare den du elsker mest i hele verden. Jepp, mange ville gjort det samme. Men gjett hva? Det rettferdiggjør ikke drap. Rettferdiggjøring er en ting, jeg sier bare at hvis man plasserer seg selv i samme situasjon merker man at denne gutten faktisk ikke fortjener fengsel, fordi han gjorde bare det som alle andre gjorde (og ga den mannen det han fortjente). Du skal være passe stabil hvis du hører at et narkovrak voldtar moren din, og tenker: dette må anmeldes til politiet, og når de er ferdige med alle morderene og sånt, da kan de ta seg av denne saken. Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg skal søke om å få min gamle jobb tilbake imorgen ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg