Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hvorfor har ikke moderatorene stengt "google tråden" enda? den har pågått i 173 sider uten å ha blitt stengt, selv om den unngår "tre ords regelen"

Tråden ble startet før tre-ords-regelen ble lagt til i retningslinjene.

Regelen burde da gjelde uansett?

Jaja, min første dag som spirende treningsnarkoman er over, sykt så øm jeg er i overkroppen. Meeen, det føles deilig uansett. Noen som vet hvordan en rookie burde trene? Med tanke på hyppighet, utvikling og slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp på noe litt skremmende...

I går hadde vi en marinbiolog på besøk på skolen, i forbindelse med et prosjekt en kunstskole i nærheten holder på med, eller noe sånt. Og hun begynte å snakke om forskjellige dyr i havet. Når hun kom til edderkopper (det fins noen som bor i havet), og så begynte hun å snakke om hvor stort det var at disse undervanns-edderkoppene hadde åtte føtter! Hun trodde at edderkoppene på land var insekter, og kun hadde seks føtter... skremmende, men det føltes litt godt etter at jeg hadde forklart henne hvordan det er!

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å trene for å komme i form. Vekta mi er på over 100 kilo, og jeg er 15 år gammel.. Holder på med lett kondisjonstrening nå, styrketrening kommer vel om 2-3 uker, når jeg har begynt å komme i litt bedre form. Forresten er en av instruktørene der ganske deilig :love:

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å trene for å komme i form. Vekta mi er på over 100 kilo, og jeg er 15 år gammel.. Holder på med lett kondisjonstrening nå, styrketrening kommer vel om 2-3 uker, når jeg har begynt å komme i litt bedre form. Forresten er en av instruktørene der ganske deilig :love:

:roll:

:ohmy: jeg er 14 og veier 50.

EDIT: er drittynn;)

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...