-Teddy- Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Burde vel egentlig øvd til naturfagprøve som er på torsdag, but im liek: whatever. Jeg har også Naturfag prøve på torsdag Jeg også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dummeste jeg har hørt. Firefox er nett, liten og enkel. Den er også rask, og validerer koden rett. Opera er stor tung, og alt for avansert. Firefox er bare en nettleser. Den gjør det den skal gjøre på den beste måten! "Alt for avansert" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Burde vel egentlig øvd til naturfagprøve som er på torsdag, but im liek: whatever. Jeg har også Naturfag prøve på torsdag Jeg også! Ikke jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Fant nettopp ut at jeg skal ha psykologi-blokkdag på tirsdag. For et kjempelett fag! Dukk opp klokken 9, ha rollespill til 12, ha lunsj i en time og se film. Mickey-course, sammen med engelsk og rettslære. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har matteprøve imorgen! Men om ti min kommer typen på besøk Så nå skal mamma og jeg straks ned og hente han på bussholdeplassen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Argh, forbanna drit. Nå var det en eller annen berte fra Gramo innom. Vi må betale 50kr per måned for å kunne spille musikk i lokalet. Haha that sucks! En kompis nevnte dette med de derre idiotene som skal ha penger for at man hører på radio i butikken. Hva med nettradio fra usa eller india? 50*12=600kr i året. Er ikke lite ffs! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253921 Jasså? Google <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "som skal integreres i nettleseren Explorer," Mao...Borne2be-doomed Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mao...Borne2be-doomed Tror nok det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Google <3 Google er en kultur Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253921 Jasså? Google <3 Jaja, lykke til til dem! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Optimistiske, det er de. "Vi skal ta google" liksom, ja, prøv å få erkenerdene til å bruke en microsoftutviklet søkemotor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg vil tro at de som er mest nerd (og med det mener jeg de som er flinkest til det de gjør) vil bruke det beste uten å bry seg om hvem som har laget det. Det er gjerne disse Opera og Linux 4-life, M$ sux Bill Gates=Satan folkene som ikke ville brukt en microsoftutviklet søkemotor. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvorfor har ikke moderatorene stengt "google tråden" enda? den har pågått i 173 sider uten å ha blitt stengt, selv om den unngår "tre ords regelen" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg vil tro at de som er mest nerd (og med det mener jeg de som er flinkest til det de gjør) vil bruke det beste uten å bry seg om hvem som har laget det. Det er gjerne disse Opera og Linux 4-life, M$ sux Bill Gates=Satan folkene som ikke ville brukt en microsoftutviklet søkemotor. Men, er det så mye man kan forandre med google, da? Synes den fungerer ypperlig, jeg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "som skal integreres i nettleseren Explorer," De hermer jo etter opera også! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Men, er det så mye man kan forandre med google, da? Synes den fungerer ypperlig, jeg. Den kan ha en funksjon som holder lærere unna sider med skolestiler. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Men, er det så mye man kan forandre med google, da? Synes den fungerer ypperlig, jeg. Den kan ha en funksjon som holder lærere unna sider med skolestiler. Hadde vært kjekt å ha, det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvorfor har ikke moderatorene stengt "google tråden" enda? den har pågått i 173 sider uten å ha blitt stengt, selv om den unngår "tre ords regelen" Tråden ble startet før tre-ords-regelen ble lagt til i retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg