SupremeX Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 oh, kongen av queens+hvitløksbaguette m/ost & skinke™ og på toppen av det hele: COLA!! nåja.. noen her fra tromsø som trener på Studio7? Begynner der i morgen..tror jeg Ellers så er det kveld når KAQ er ferdig, god natt ppl!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Etter jeg hadde vært hos kompisen dro jeg til kjæresten, og nå er alt bra igjen. Han var så søt mot meg. Nå skal jeg ikke få han til å bli sur på meg igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Etter jeg hadde vært hos kompisen dro jeg til kjæresten, og nå er alt bra igjen. Han var så søt mot meg. Nå skal jeg ikke få han til å bli sur på meg igjen. Har vi hørt den før? Neida, gjør ditt beste babe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jaja nå tar jeg kvælden Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som vet om det har blitt noen nye kule patcher i Trackmania eller? Lenge siden jeg har spilt noe.. Vurderte å fyre opp. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Natta godtfolk. Natta Fragle. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er det bare meg, eller er OST-en til Top Gun meget cheezy? *wh1te* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 00:49, et godt tidspunkt å begynne med leksene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå sølte jeg en halv flaske tusj over tastaturet mitt. Jeg tror det er på tide å legge seg. Snart ihvertfall. På forhånd god natt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sitter å ser på Kristoffer Schau dvd'en. Fyren er...erm...spessiell Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Newsflash! Eg går og legger meg. Sovnet nettop så eg tar siste turen ut og legger meg. For å ikke bli sittende foran pc'n så slår eg den av inatt. God natt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Newsflash! Eg går og legger meg. god natt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Ja da kjører man FireFox. Virker som hvilken som helst brownser egentlig Edit: Nei takk...Opera er min brownser og vil alltid bli. Endret 10. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) ¤¤¤ Innholdet er fjernet av moderator ¤¤¤ Endret 10. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 LOL @ B|Real the sensurking. Jaja. I dag har jeg fri 2 timer før spisefri og en time etter, så da gidder jeg ikke gå og ha 2 timer engelsk, går heller på skolen og har de 3 siste timene. Ganske ok egentlig. Tror jeg blir og se litt mer Team Antonsen på NRK's webtv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 God morgen, godtfolk! *hark* Åpen skole idag igjen! Så er det to timer med valgfag på slutten av dagen, har 6 timer idag, vet ikke hva slags mat vi skal lage, jeg. Håper det er no digg. Boller f.eks Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har åpen skole om en uke vi da, jeg skal stå på fysikk eller kjemirommet tror jeg Så slipper jeg en mattetime eller noe Fikk fire minus i bedøk'en, trodde nesten jeg gjorde det bra men nå har jeg konkludert med at jeg suger i bedøk... Må skjerpe meg. Menmen, god morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg skal sitte mest mulig stille. *gjespe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg