Rykende_Kaffe Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 i dag er jeg glad. jeg har endelig kjøpt meg stikksag Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Uff... det er vanskelig å snakke med to personer som deler en IQ på omtrent romtemperatur. :\ *Skrive opp i boken med sarkastiske IQ-sammenligninger* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Uff... det er vanskelig å snakke med to personer som deler en IQ på omtrent romtemperatur. :\ *Skrive opp i boken med sarkastiske IQ-sammenligninger* Nja, romtemperatur er jo et ganske høyt tall. I Kelvin. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor det? Vi har no prosjekt opplegg.. De skulle holde no foredrag, og spandere lunsj Aner ikke hvorfor :s Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor det? *Kjøpe kunder* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sov godt Pain <3. Takk vennen *Kosepå Nikkor* Sov godt ppl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sov godt Pain <3. hihi Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå støvsugde jeg nettopp opp sokken min. Helvetes støvsuger Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå støvsugde jeg nettopp opp sokken min.Helvetes støvsuger Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor støvsugde du sokken din da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor støvsugde du sokken din da? kanskje den var møkkete Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå støvsugde jeg nettopp opp sokken min.Helvetes støvsuger Kle den på deg og tenn på sokken. Er artig å brenne sokker Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå støvsugde jeg nettopp opp sokken min.Helvetes støvsuger :!: *dusj* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 noen som vet om hl2 gold edition kommer til norske butikker? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 vel. det var ikke meningen da. Jeg skulle støvsuge mellom alt rotet. Plutselig så jeg sokken min forsvinne under, etterfulgt av et lite "flomp" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei, legge meg tidlig i kveld. God natt, folkens. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Uff... det er vanskelig å snakke med to personer som deler en IQ på omtrent romtemperatur. :\ *Skrive opp i boken med sarkastiske IQ-sammenligninger* Nja, romtemperatur er jo et ganske høyt tall. I Kelvin. Genialt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 vel. det var ikke meningen da. Jeg skulle støvsuge mellom alt rotet. Plutselig så jeg sokken min forsvinne under, etterfulgt av et lite "flomp" hvorfor ikke rydde før man støvsuger ? i morgen skal jeg være hjemme å skrive om hvordan man lager prosessorer Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei, legge meg tidlig i kveld. God natt, folkens. jepp.. Bare Friends og Kongen Av Queens nå så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg