Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reistrerte meg nettopp på Russ.no. For en døv og kjedelig side. :thumbdown:

Vet. Elendig design! Dessuten er den ganske kronglete. Men hva skal en gjøre der inne dagen lang da? :p Når man har forum.hardware.no, mener jeg.

Satte den opp imot HW jeg også, og fant ut at den stryker i alle kategorier. Jeg konsentrerer meg heller om å være russ en gang uti april, tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
-Teddy-: Dette er ikke en thread der du hver dag skal spørre om "hvor er ditt og datt".

Bruk google.com og let selv.

Jammen de som er her er så flinke på å lete / vet hvor sidene er! Søker alltid på google først, finner som regel den jeg leter etter, men det jeg ikke finner spør jeg etter her. Men for all del, jeg kan alltids starte nye tråder hver gang jeg lurer på noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg gikk for alternativ e og kjørte ut til kvadrat. Ingen butikker hadde konsollen inne, så jeg reiste videre. Der fikk jeg tak i konsollen men ikke spillet, så jeg reiste tilbake. Ingen hadde spillet, fikk jeg beskjed om.

I tillegg kortsluttet 21 tommeren min og jeg måtte avinstalere skjermkortet fordi den "nye" gamle skjermen ikke taklet den oppløsningen. Forbannet!

Lenke til kommentar
Dere vet den radio-tingen man kan kjøpe til iPod, slik at man kan ta inn musikken på omtrent hvilken som helst radio? Funker den bare på iPod?

Noe annet ville overrasket meg i det minste.

Det jeg regna med. Fant en tråd om det, de som hadde posta mente også noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...