JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Reistrerte meg nettopp på Russ.no. For en døv og kjedelig side. Vet. Elendig design! Dessuten er den ganske kronglete. Men hva skal en gjøre der inne dagen lang da? Når man har forum.hardware.no, mener jeg. edit: leif Endret 9. november 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Reistrerte meg nettopp på Russ.no. For en døv og kjedelig side. Vet. Elendig design! Dessuten er den ganske kronglete. Men hva skal en gjøre der inne dagen lang da? Når man har forum.hardware.no, mener jeg. Satte den opp imot HW jeg også, og fant ut at den stryker i alle kategorier. Jeg konsentrerer meg heller om å være russ en gang uti april, tenker jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan ikke du bare bruke noen av de 100.000kr du fant, da? Hehe i wish. Fikk så dårlig samvitighet at eg leverte de tilbake til politiet. Blåser mot liten storm her ute. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Blåser mot liten storm her ute. Nok en gang en vindretning som gjør det stille her hos meg, innunder fjellet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 wh1te: e, uten tvil. Kan jeg komme på besøk, wh1te? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 -Teddy-: Dette er ikke en thread der du hver dag skal spørre om "hvor er ditt og datt".Bruk google.com og let selv. Jammen de som er her er så flinke på å lete / vet hvor sidene er! Søker alltid på google først, finner som regel den jeg leter etter, men det jeg ikke finner spør jeg etter her. Men for all del, jeg kan alltids starte nye tråder hver gang jeg lurer på noe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 -Teddy-: Dette er ikke en thread der du hver dag skal spørre om "hvor er ditt og datt".Bruk google.com og let selv. Jammen Jammen Jammen Jammen....... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 gjett hvem som får kaspersky anti-virus 5 og jeg som akkurat har ny pc Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hrmf. Jeg vinner aldri noe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 gjett hvem som får kaspersky anti-virus 5 Du har vunnet? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dere vet den radio-tingen man kan kjøpe til iPod, slik at man kan ta inn musikken på omtrent hvilken som helst radio? Funker den bare på iPod? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Reistrerte meg nettopp på Russ.no. For en døv og kjedelig side. Må man sende sånn dritt til "russeservice" for å bli medlem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg gikk for alternativ e og kjørte ut til kvadrat. Ingen butikker hadde konsollen inne, så jeg reiste videre. Der fikk jeg tak i konsollen men ikke spillet, så jeg reiste tilbake. Ingen hadde spillet, fikk jeg beskjed om. I tillegg kortsluttet 21 tommeren min og jeg måtte avinstalere skjermkortet fordi den "nye" gamle skjermen ikke taklet den oppløsningen. Forbannet! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 *puh* ferdig. Ble bare 4 sider, men det var visst maks 5 sider, ikke akkurat 5. Med linjeavstand 1,5 og en lang punktliste, hihi. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Der måtte jeg le litt.. .sorry. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dere vet den radio-tingen man kan kjøpe til iPod, slik at man kan ta inn musikken på omtrent hvilken som helst radio? Funker den bare på iPod? Noe annet ville overrasket meg i det minste. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dere vet den radio-tingen man kan kjøpe til iPod, slik at man kan ta inn musikken på omtrent hvilken som helst radio? Funker den bare på iPod? Noe annet ville overrasket meg i det minste. Det jeg regna med. Fant en tråd om det, de som hadde posta mente også noe sånt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 *Nam, Nam* Ovnsbakte potetbåter, med masse dilldall av krydder og en iskald glass cola. Det kan ikke bli bedre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 *Nam, Nam*Ovnsbakte potetbåter, med masse dilldall av krydder og en iskald glass cola. Det kan ikke bli bedre You bastard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg