Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jobber med et svært prosjekt som skal være ferdig i morgen. 5 sider i skriftstørrelse 12. Kommer til å sitte her til langt på natt. Du kan jo justere margene litt, hvis du sliter med å fylle plassen! Og litt større linjeavstand, ting som det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Holder lærere virkelig fortsatt på med å angi sidetall i oppgaven? Det opplevde jeg sist på barneskolen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå skal jeg ut med bestekompisen min. :) :) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og litt større linjeavstand, ting som det. Halvannen linjeavstand er et must! Det ser penere ut, og du trenger bare skrive halvparten. Lærerne liker det også, for da kan de rette mellom linjene. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Da var Mercury Miditower, Mesh, Sort bestillt!! + no ekstra stæsj uhh.. pent moddekabinett.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå skal jeg ut med bestekompisen min. :) :) passe på at kjæresten din ikke ødelegger andre hånda og nå da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå skal jeg ut med bestekompisen min. :) :) passe på at kjæresten din ikke ødelegger andre hånda og nå da Fnis. Nicket hans er: The pain grows and you know what? I DON'T GIVE A FUCK! Tøffen... who caaaares anyways lisssooom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ... Jeg er trøtt, fordi jeg sov istad, men, det var verdt det. *drømme om drømmen* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvor lenge skal jeg gå for denne postcounten tro? Gå for 1000 isteden? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 nr.4 resten av livet! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Noen som har noen gylne middagstips her? Skulle egentlig gå for å lage kinamat i dag(ni-gå & tilberedt biff+grønnsaker), men så kom jeg på at jeg hadde noen friske og fjonge fiskepinner i frysern. Og de er crispy og fine året rundt. De skinner tilogmed i panna! Noen som har bedre forslag? Ellers så kunne jeg alltid stekt en grandiosa på den alltid glodvarme Maxtor-disken min, og krysse fingrene for at den aldri vil fungere igjen(Maxtor=kræsjer uansett) Edit: strikkleif Endret 9. november 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva er det med Arafat, tror han at han er Jesus og kan bare dø og våkne til live og dø igjen? Nå har han dødd to ganger på under en uke. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Grattis med 1337 poster eXploid! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Grattis med 1337 poster eXploid! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ARRRGH!!! /me vil ha GTA:SA!!! Spilte det hos en kompis og faen så kult det var. Kom hjem og installerte GTA:VC men det var bare kjedelig. *grine over dette og litt pga eg er skuffet over thea* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan ikke du bare bruke noen av de 100.000kr du fant, da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva er det med Arafat, tror han at han er Jesus og kan bare dø og våkne til live og dø igjen? Nå har han dødd to ganger på under en uke. Ja, typen der tror virkelig at han er noe. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Reistrerte meg nettopp på Russ.no. For en døv og kjedelig side. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva er det med Arafat, tror han at han er Jesus og kan bare dø og våkne til live og dø igjen? Nå har han dødd to ganger på under en uke. Det virker da slik.. SnowDOG_ : du får bare stikke å handle deg en PStwo+San Andreas da.. Kan vel trygt si at det er verdt pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg