Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvordan vil jeg spare penger på alternativ c? Kjøretimene er jeg ferdige med, så og si, det er bare den forbanna teoriprøven og oppkjøring igjen. Vel, stryker du på teorien så er det mere penger ut av vinduet og enda mere lesing. 250 spenn, ja. Oi, det minnet meg om noe: i helgen mistet jeg et mobilbatteri veil. 699,- og måtte betale meg inn igjen på russekroen veil. 300,-. Samt må jeg betale 800,- til Netcom snart. Hva er vel penger til. Which brings me closer to alternative e. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg setter opp seks alternativer. Det mangfoldet velger, gjør jeg: a) Lese på norsk-prøve? b) Lese på biologi-prøve? c) Lese bilteori? d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa? e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas? f) Sette på en vilkårlig film fra hyllen og smøre noe skiver? Begrunnelse takk. Og FYI så hadde jeg tatt med Grandiosa Pepperoni. ikke baser deg på å lese lekser i helgen det blir aldri noe av for all del ikke gå for alternativ e. du blir så hekta at det ikke blir noe lesing de neste dagene Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er vel ingen her som tilfeldigvis vet om en side hvor jeg kan lese av lengde og breddegrader til forskjellige byer. Det hadde heller ikke gjort noe å vite litt om klimaforholdene i forskjellige byer. Lekser er noe dritt, særlig nåe du går 2 uker uten en dritt, så får du plutselig et lastebillass over deg. Bare vent litt, så skal jeg finne en til deg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er vel ingen her som tilfeldigvis vet om en side hvor jeg kan lese av lengde og breddegrader til forskjellige byer. Det hadde heller ikke gjort noe å vite litt om klimaforholdene i forskjellige byer. Lekser er noe dritt, særlig nåe du går 2 uker uten en dritt, så får du plutselig et lastebillass over deg. Bare vent litt, så skal jeg finne en til deg. http://www.maporama.com/share/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 wh1te: e, uten tvil. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) DØ!!!!!11one Hater du meg så er det bare å si ifra Hjemmelaget pizza er bare best edit: wh1te: såklart E, hva annet liksom? Endret 9. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 SupremeX, hva fikk du på engelsken? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vet jeg fortsatt ikke. Denne uka har vi studentovertakelse, så får den neppe tilbake før tidligst neste uke.. Men jeg skal si ifra når jeg får den, så slapp helt av Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva heter skuspilleren The Rock egentlig? må finne det ut Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Google er din venn.. Actor DWAYNE JOHNSON (aka THE ROCK) at the world premiere, in Los Angeles, of Ocean's Eleven. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå er det bare populære emner i søppel forumet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 *gjespe* Jeg har nesten akuratt stått opp igjen, la meg til å sove 15:30, drømte om masse digg, og noe ikke så digg (bikkja mi døde). Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Da var Mercury Miditower, Mesh, Sort bestillt!! + no ekstra stæsj Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) *gjespe* Jeg har nesten akuratt stått opp igjen, la meg til å sove 15:30, drømte om masse digg, og noe ikke så digg (bikkja mi døde). her ene natten drømte jeg att psilocybe hadde sneket seg inn badvinduet hjemme og når jeg fikk øye på han inne på badet så falt gulvet sammen slik så han falt ned i kjelleren edit; tok vekk at han døde Endret 9. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) *gjespe* Jeg har nesten akuratt stått opp igjen, la meg til å sove 15:30, drømte om masse digg, og noe ikke så digg (bikkja mi døde). her ene natten drømte jeg att psilocybe hadde sneket seg inn badvinduet hjemme og når jeg fikk øye på han inne på badet så falt gulvet sammen slik så han falt ned i kjelleren og døde :\ Du er vel oppe i 90% warn nå? Endret 9. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som har litt info om Grini, fangeleiren på Berum til meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 -Teddy-: Dette er ikke en thread der du hver dag skal spørre om "hvor er ditt og datt". Bruk google.com og let selv. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for siden nerdVANNA. Huff, jeg vurderer sterkt å bare ta meg fri i morgen. Har ingen prøver og drit jeg må ta igjen, bare en haug med lekser jeg får utsettelse på hvis jeg er vekke. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jobber med et svært prosjekt som skal være ferdig i morgen. 5 sider i skriftstørrelse 12. Kommer til å sitte her til langt på natt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 edit; tok vekk at han døde Men alikevel nevner du det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg