Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan vil jeg spare penger på alternativ c? Kjøretimene er jeg ferdige med, så og si, det er bare den forbanna teoriprøven og oppkjøring igjen.

Vel, stryker du på teorien så er det mere penger ut av vinduet og enda mere lesing.

250 spenn, ja. Oi, det minnet meg om noe: i helgen mistet jeg et mobilbatteri veil. 699,- og måtte betale meg inn igjen på russekroen veil. 300,-. Samt må jeg betale 800,- til Netcom snart.

Hva er vel penger til. Which brings me closer to alternative e.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg setter opp seks alternativer. Det mangfoldet velger, gjør jeg:

a) Lese på norsk-prøve?

b) Lese på biologi-prøve?

c) Lese bilteori?

d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa?

e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas?

f) Sette på en vilkårlig film fra hyllen og smøre noe skiver?

Begrunnelse takk.

Og FYI så hadde jeg tatt med Grandiosa Pepperoni.

ikke baser deg på å lese lekser i helgen det blir aldri noe av :p

for all del ikke gå for alternativ e. du blir så hekta at det ikke blir noe lesing de neste dagene

Lenke til kommentar
Det er vel ingen her som tilfeldigvis vet om en side hvor jeg kan lese av lengde og breddegrader til forskjellige byer. Det hadde heller ikke gjort noe å vite litt om klimaforholdene i forskjellige byer.

Lekser er noe dritt, særlig nåe du går 2 uker uten en dritt, så får du plutselig et lastebillass over deg.

Bare vent litt, så skal jeg finne en til deg.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen her som tilfeldigvis vet om en side hvor jeg kan lese av lengde og breddegrader til forskjellige byer. Det hadde heller ikke gjort noe å vite litt om klimaforholdene i forskjellige byer.

Lekser er noe dritt, særlig nåe du går 2 uker uten en dritt, så får du plutselig et lastebillass over deg.

Bare vent litt, så skal jeg finne en til deg.

http://www.maporama.com/share/

Lenke til kommentar
*gjespe*

Jeg har nesten akuratt stått opp igjen, la meg til å sove 15:30, drømte om masse digg, og noe ikke så digg (bikkja mi døde).

her ene natten drømte jeg att psilocybe hadde sneket seg inn badvinduet hjemme og når jeg fikk øye på han inne på badet så falt gulvet sammen slik så han falt ned i kjelleren :p

edit; tok vekk at han døde

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
*gjespe*

Jeg har nesten akuratt stått opp igjen, la meg til å sove 15:30, drømte om masse digg, og noe ikke så digg (bikkja mi døde).

her ene natten drømte jeg att psilocybe hadde sneket seg inn badvinduet hjemme og når jeg fikk øye på han inne på badet så falt gulvet sammen slik så han falt ned i kjelleren og døde :p

:\

Du er vel oppe i 90% warn nå? :p

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...