Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Nå kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg setter opp seks alternativer. Det mangfoldet velger, gjør jeg:

a) Lese på norsk-prøve?

b) Lese på biologi-prøve?

c) Lese bilteori?

d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa?

e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas?

f) Sette på en vilkårlig film fra hyllen og smøre noe skiver?

Begrunnelse takk.

Og FYI så hadde jeg tatt med Grandiosa Pepperoni.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Nå kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg setter opp seks alternativer. Det mangfoldet velger, gjør jeg:

a) Lese på norsk-prøve?

b) Lese på biologi-prøve?

c) Lese bilteori?

d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa?

e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas?

f) Sette på en vilkårlig film fra hyllen og smøre noe skiver?

Begrunnelse takk.

Og FYI så hadde jeg tatt med Grandiosa Pepperoni.

Hvis biologi-prøven er i morgen, tar du den. For det er en fordel å gjøre det greit på skolen, slik at du kan få en godt betalt jobb og så gjøre alt det andre. Bortsett fra norsk-prøven, for hvis du får en godt betalt jobb kan du ansette en sekretær.

Hvis prøven er senere, d. Film er underholdende, og pizza er godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis biologi-prøven er i morgen, tar du den. For det er en fordel å gjøre det greit på skolen, slik at du kan få en godt betalt jobb og så gjøre alt det andre. Bortsett fra norsk-prøven, for hvis du får en godt betalt jobb kan du ansette en sekretær.

Hvis prøven er senere, d. Film er underholdende, og pizza er godt.

Biologi-prøven er på mandag, men jeg skal jobbe hele helgen. Og hva karakterer og jobb angår, ser jeg på meg selv som sikret, naivt nok.

Hvordan vil jeg spare penger på alternativ c? Kjøretimene er jeg ferdige med, så og si, det er bare den forbanna teoriprøven og oppkjøring igjen.

De pengene jeg hadde brukt på PS2 + San Andreas er penger jeg fikk fra jobb fordi jeg skulle visst få feriepenger nå også. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er vel ingen her som tilfeldigvis vet om en side hvor jeg kan lese av lengde og breddegrader til forskjellige byer. Det hadde heller ikke gjort noe å vite litt om klimaforholdene i forskjellige byer.

Lekser er noe dritt, særlig nåe du går 2 uker uten en dritt, så får du plutselig et lastebillass over deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...