JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg vil også ha pizza! Bortsett fra ananas, mais og sopp, det kan du få. Det er jo et MUST! Blir ikke det samme uten Enig. Må ha smak på pizzaen! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei nu har jeg aldri hørt. Man blir utrolig fort lei av kjøttdeig og løk... jepp, den var god, men bare et par ganger. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) AAAAAAaauuuu :( Den hærsens loddebolten glapp igjen.. denne gangen var det hånd flata Det sviiir. Endret 9. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Syns den er bedre enn den vanlige. Er veldig glad i kjøtteig og løk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ohhh pizzaen min smakte GODT!!! *buuuuurp* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Paprika smaker nesten ikke noe allikevel, ihvertfall ikke på frossenpizza. Man kjenner den. haddis: Slutt å brif. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Syns egentlig Grandiosa Taco er den beste jeg:) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Syns egentlig Grandiosa Taco er den beste jeg:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Syns egentlig Grandiosa Taco er den beste jeg:) Tror jeg må kjøpe en, så jeg kan plukke av maisen.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Syns egentlig Grandiosa Taco er den beste jeg:) Grandiosa Pepperoni = teh g00dz0rz!!!!!!!!!!111 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Liker originalen best. *mekke koteletter, poteter og chamignon til middag* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Nå kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg setter opp seks alternativer. Det mangfoldet velger, gjør jeg: a) Lese på norsk-prøve? b) Lese på biologi-prøve? c) Lese bilteori? d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa? e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas? f) Sette på en vilkårlig film fra hyllen og smøre noe skiver? Begrunnelse takk. Og FYI så hadde jeg tatt med Grandiosa Pepperoni. Endret 9. november 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa? 'Cause you're worth it. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas? Det fikk jeg også lyst til... *Vil ha PS2 og GTA:SA* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg setter opp seks alternativer. Det mangfoldet velger, gjør jeg: a) Lese på norsk-prøve? b) Lese på biologi-prøve? c) Lese bilteori? d) Kjøre ned til jobb, ta med en film og en grandiosa? e) Kjøre til senteret (kvadrat for dere lokale) og kjøpe den nye PS2 og San Andreas? f) Sette på en vilkårlig film fra hyllen og smøre noe skiver? Begrunnelse takk. Og FYI så hadde jeg tatt med Grandiosa Pepperoni. Hvis biologi-prøven er i morgen, tar du den. For det er en fordel å gjøre det greit på skolen, slik at du kan få en godt betalt jobb og så gjøre alt det andre. Bortsett fra norsk-prøven, for hvis du får en godt betalt jobb kan du ansette en sekretær. Hvis prøven er senere, d. Film er underholdende, og pizza er godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 alternativ c, fordi du vil spare MYE penger på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis biologi-prøven er i morgen, tar du den. For det er en fordel å gjøre det greit på skolen, slik at du kan få en godt betalt jobb og så gjøre alt det andre. Bortsett fra norsk-prøven, for hvis du får en godt betalt jobb kan du ansette en sekretær.Hvis prøven er senere, d. Film er underholdende, og pizza er godt. Biologi-prøven er på mandag, men jeg skal jobbe hele helgen. Og hva karakterer og jobb angår, ser jeg på meg selv som sikret, naivt nok. Hvordan vil jeg spare penger på alternativ c? Kjøretimene er jeg ferdige med, så og si, det er bare den forbanna teoriprøven og oppkjøring igjen. De pengene jeg hadde brukt på PS2 + San Andreas er penger jeg fikk fra jobb fordi jeg skulle visst få feriepenger nå også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvordan vil jeg spare penger på alternativ c? Kjøretimene er jeg ferdige med, så og si, det er bare den forbanna teoriprøven og oppkjøring igjen. Vel, stryker du på teorien så er det mere penger ut av vinduet og enda mere lesing. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Les på prøvene! Du har sett mer enn nok film Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er vel ingen her som tilfeldigvis vet om en side hvor jeg kan lese av lengde og breddegrader til forskjellige byer. Det hadde heller ikke gjort noe å vite litt om klimaforholdene i forskjellige byer. Lekser er noe dritt, særlig nåe du går 2 uker uten en dritt, så får du plutselig et lastebillass over deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg