FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er sikkert fler som vil ha deg...Det kan de fleste på dette forum skrive under på men nå er nok noen på forumet her desperate nerder som lukter svette da Noen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 da har jeg puttet inn en hjemmelaget pizza i ovnen (med skinke, pepperoni, bacon, ananas mais op sopp) Noen som ble sultene? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er sikkert fler som vil ha deg...Det kan de fleste på dette forum skrive under på men nå er nok noen på forumet her desperate nerder som lukter svette da Noen ja, turte ikke helt å skrive alle Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) da har jeg puttet inn en hjemmelaget pizza i ovnen (med skinke, pepperoni, bacon, ananas mais op sopp) Noen som ble sultene? Ahh, brenn EDIT: Jaja, salt lapskaus her :\ (hjemmelaget i det minste ) Endret 9. november 2004 av pain Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er sikkert fler som vil ha deg...Det kan de fleste på dette forum skrive under på Det er mulig vi er desperat.. men det betyr ikke at vi er desperat etter low-qualityshit Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 da har jeg puttet inn en hjemmelaget pizza i ovnen (med skinke, pepperoni, bacon, ananas mais op sopp) Noen som ble sultene? Din førbainna oterfaan! Jeg vil også ha pizza! Bortsett fra ananas, mais og sopp, det kan du få. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er sikkert fler som vil ha deg...Det kan de fleste på dette forum skrive under på Det er mulig vi er desperat.. men det betyr ikke at vi er desperat etter low-qualityshit Men dere finner de allikevell?... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 da har jeg puttet inn en hjemmelaget pizza i ovnen (med skinke, pepperoni, bacon, ananas mais op sopp) Noen som ble sultene? Din førbainna oterfaan! Jeg vil også ha pizza! Bortsett fra ananas, mais og sopp, det kan du få. Er du en av de som ikke liker noe? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 da har jeg puttet inn en hjemmelaget pizza i ovnen (med skinke, pepperoni, bacon, ananas mais op sopp) Noen som ble sultene? Din førbainna oterfaan! Jeg vil også ha pizza! Bortsett fra ananas, mais og sopp, det kan du få. Er du en av de som ikke liker noe? Det korte svaret på det er vel "ja"... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg vil også ha pizza! Bortsett fra ananas, mais og sopp, det kan du få. Det er jo et MUST! Blir ikke det samme uten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det latterligste jeg vet er folk som tar bort paprikaen på grandiosaen. Det er rett og slett latterlig.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det latterligste jeg vet er folk som tar bort paprikaen på grandiosaen. Det er rett og slett latterlig.. Ikke hvis man ikke liker paprika. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det latterligste jeg vet er folk som tar bort paprikaen på grandiosaen. Det er rett og slett latterlig.. Ikke hvis man ikke liker paprika. Så hvorfor kjøper de da grandiosa da? Latterlig.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det latterligste jeg vet er folk som tar bort paprikaen på grandiosaen. Det er rett og slett latterlig.. latterligste jeg vet er folk som sier at grandiosa er den beste ferdig pizzaen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det latterligste jeg vet er folk som tar bort paprikaen på grandiosaen. Det er rett og slett latterlig.. Helt enig. Jeg mener, man fjerner en ingrediens fra noe så primitivt som en frossenpizza? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Paprika smaker nesten ikke noe allikevel, ihvertfall ikke på frossenpizza. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det latterligste jeg vet er folk som tar bort paprikaen på grandiosaen. Det er rett og slett latterlig.. Ikke hvis man ikke liker paprika. Så hvorfor kjøper de da grandiosa da? Latterlig.. Derfor lager man hjemmelaget pizza...tar litt lengre tid, men 100% bedre og putte i kjeften Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kanskje fordi det er en god pizza under den ekle paprikaen? Men, uansett, nå som kjøttdeig og løk-varianten har kommet for å bli, er det ingen grunn til å kjøpe vanlig Grandis lengre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kanskje fordi det er en god pizza under den ekle paprikaen? Men, uansett, nå som kjøttdeig og løk-varianten har kommet for å bli, er det ingen grunn til å kjøpe vanlig Grandis lengre. Sant så sant 8) Har lyst å stikke herfra, men muttern kommer hjem i 7-tida og jeg burde jo være her med tanke på alt...*sukk* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Så hvorfor kjøper de da grandiosa da? Latterlig.. Fordi de liker smaken av Grandiosa, men ikke paprikaen? Edit: noen som har sagt det rett før meg ja .. Endret 9. november 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg