Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeez, slutt å ta metal så alvorlig Rock er jo Satans musikk...visstnok. Og 666 er da Blæh, hvorfor gidder jeg? *spise banan* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 *spise banan* That's the spirit! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvor ble det av den hatbås tråden? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeez, slutt å ta metal så alvorlig Rock er jo Satans musikk...visstnok. Og 666 er da Blæh, hvorfor gidder jeg? *spise banan* Det er satans verk, bare se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253670 "Det bør for ordens skyld tilføyes at KrF-statsråd Valgerd Svarstad Haugland kun delte ut pris til Ole Ivars og ikke Dimmu Borgir og de andre prisvinnerne." "Eg kan da ikkje dela ut ein pris til nokon som hatar gud!" Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Eeeeeeeeeeey! 666 har ikke noe med metal å gjøre! Eller, death-metal kanskje. Det er i tilfelle Black Metal som er "666". Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kjæresten min har ikke ringt meg etter operasjonen sin eller noen ting. Er jeg LUFT? Yes. *deppe* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Måtte han operere hånda? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Måtte han operere hånda? Ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Dette blir sikkert provoserende, Thea, men jeg har en dårlig dag, og føler for å snakke rett fra levra: Dump det voldelige, eiesjuke rasshølet. Endret 9. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skulle til å si det samme Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) YMG? *EDIT: Third. *EDIT2: Hjernen må ligge igjen på skolen.... Endret 9. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Thea, men jeg har en dårlig dag, og føler for å snakke rett fra levra: Dump det voldelige, eiesjuke rasshølet. Så enig, så enig... Du må da ha fått nok av hint nå AnAnAs... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Thea, men jeg har en dårlig dag, og føler for å snakke rett fra levra: Dump det voldelige, eiesjuke rasshølet. Så enig, så enig... Du må da ha fått nok av hint nå AnAnAs... Joda, vet jeg burde gjøre det, men det er ingen vits. Livet mitt blir ikke bedre uten han uansett. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Måtte han operere hånda? Ja. haha. Han er kanskje bare litt gretten da vet du Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Joda, vet jeg burde gjøre det, men det er ingen vits. Livet mitt blir ikke bedre uten han uansett. Sålenge du tillater deg selv å bli behandlet sånn blir det iallefall ikke noe bedre. Løft hodet, vis verden fingern og brøl ut "Jeg skal faen meg vise dere!" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) *Stikke å kjøpe Asmegin cd* Endret 9. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Joda, vet jeg burde gjøre det, men det er ingen vits. Livet mitt blir ikke bedre uten han uansett. For all del, vil du ha en voldelig og oversjalu drittsekk, er det din sak. Men ikke kom og si at ingen advarte deg når det skjer noe virkelig alvorlig. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er sikkert fler som vil ha deg... Det kan de fleste på dette forum skrive under på Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er sikkert fler som vil ha deg...Det kan de fleste på dette forum skrive under på men nå er nok noen på forumet her desperate nerder som lukter svette da Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) :O Dobbelpost. Endret 9. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg