ehs5 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 les og lær: I can't quite figure out why someone would say they are laughing out loud instead of typing "hahaha," much less use LOL as a conversational interjection and quite casually. People, this isn't something to be taken lightly - To truly laugh out loud at a computer usually requires something quite funny. I'm pretty sure that when someone tells me "ROFL," she is not actually rolling around on the floor laughing, and in fact might not even be LOL, but is simply smiling or laughing silently. LOL! Seriøst, der lo jeg høyt! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Arafat har krepert. Næmen jøss, det har han jo! Edit: Dette har jo blitt påstått flere ganger, jeg vet ikke om det er sant... Endret 9. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) There's no need to go round in circles with the ZEN MICRO's intuitive Vertical Touch Pad. GO IPOD! Edit: <3 Endret 9. november 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 There's no need to go round in circles with the ZEN MICRO's intuitive Vertical Touch Pad. :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Arafat har krepert. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 les og lær: I can't quite figure out why someone would say they are laughing out loud instead of typing "hahaha," much less use LOL as a conversational interjection and quite casually. People, this isn't something to be taken lightly - To truly laugh out loud at a computer usually requires something quite funny. I'm pretty sure that when someone tells me "ROFL," she is not actually rolling around on the floor laughing, and in fact might not even be LOL, but is simply smiling or laughing silently. Ah, jeg er stolt av deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Arafat har krepert. "God I hope they bring back Elvis!" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Her lukter det vafler! *brb* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Her lukter det vafler! *brb* Jeg vil også ha mat! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jippi! Jeg har funnet ut at jeg har postet til sammen over 2k poster! Edit: Og 666 i postcounten Endret 9. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Arafat har krepert. Hvorfor er det bra at han er død? Man skal ikke være så frekk mot snart døde folk. Han er bare et menneske. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og: "Innlegg: 666" Metaaaaal !!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Arafat har krepert. Hvorfor er det bra at han er død? Man skal ikke være så frekk mot snart døde folk. Han er bare et menneske. Jeg tror at det faktum at Arafat sikkert har drept flere hundre mennesker overgår at én drapsperson dør. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Her lukter det vafler! *brb* Makes me thinkin'.. Kanskje jeg også skal lage meg noe? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og:"Innlegg: 666" Metaaaaal !!! Hva har 666 med metal å gjøre? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Endelig hjemme fra skolen. Sliten og lei. Må finne mat. np: Faith No More - Epic. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og:"Innlegg: 666" Metaaaaal !!! Hva har 666 med metal å gjøre? The number of Satan? Æsj, jeg liker ikke metal, dette skal jeg gjøre noe med! "I'll be back." Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og:"Innlegg: 666" Metaaaaal !!! Hva har 666 med metal å gjøre? The number of Satan? Æsj, jeg liker ikke metal, dette skal jeg gjøre noe med! "I'll be back." Eeeeeeeeeeey! 666 har ikke noe med metal å gjøre! Eller, death-metal kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg