FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Julekalender? bare et kvarter igjen til denne skoledagen er ferdig!! Score! Ikke bare kalenderen på hw.no som er kos i desember da, jul og greier. Desember bare eier Slutter ikke før 15:30 jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Argh, HAT!!!!!1111oneone mhmm ikke verst Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Slutter ikke før 15:30 jeg Jeg slutter 15:20, men vi fikk gå tidlig siden det var åpen skole. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vært hjemme i hele dag jeg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Farlig mange som ditcha skolen idag da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Blah, desember kommer til å bli ei kip månede. Øvelser, øvelser og atter øvelser Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 SYK, vi skulle egentlig på Oslo tur. (N) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva slags julekalender er det? eller hva går den ut på..? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 les og lær: I can't quite figure out why someone would say they are laughing out loud instead of typing "hahaha," much less use LOL as a conversational interjection and quite casually. People, this isn't something to be taken lightly - To truly laugh out loud at a computer usually requires something quite funny. I'm pretty sure that when someone tells me "ROFL," she is not actually rolling around on the floor laughing, and in fact might not even be LOL, but is simply smiling or laughing silently. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tilbud på div hardware. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tilbud på div hardware. And I like it "ALOT" Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fint at jeg ikke får kjøpte noe da, siden jeg skal på hytte i dk uten internett. :| Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Her var det mørkt, sa den blinde merraOg stanga øyet i lysbryter'n. Ja, du hører vel det du som er stum, sa mannen og spøtta merra i bakøret Mens Sinsentrikken sto på Østbanen og mumla gåsegg! Øystein Sunde, ikke sant? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Her var det mørkt, sa den blinde merraOg stanga øyet i lysbryter'n. Ja, du hører vel det du som er stum, sa mannen og spøtta merra i bakøret Mens Sinsentrikken sto på Østbanen og mumla gåsegg! Øystein Sunde, ikke sant? kunne det ha vært noen andre? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Fint at jeg ikke får kjøpte noe da, siden jeg skal på hytte i dk uten internett. :| ahehaahahhahahhahehaheahe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111oneoneone ENJOY! EDIT: Neida, blir sikkert kjempekoselig Nikkor Endret 9. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) TACK. Edit: Noen her som har gjort en stil om Knut Hamsun? Endret 9. november 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Check it out... ...Første jeg fikk i google, ikke sjekket ut selv Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tack,får ta ut litt småting. Siden læreren våres er innom der hele tiden for å sjekke om vi har kopiert rett fra forskjellige nettsider. ;P Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Tack,får ta ut litt småting. Siden læreren våres er innom der hele tiden for å sjekke om vi har kopiert rett fra forskjellige nettsider. ;P Hehe, sånn er livet Endret 9. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 There's no need to go round in circles with the ZEN MICRO's intuitive Vertical Touch Pad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg