Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høhø, en kamerat ble akuratt dritsur på meg, fordi jeg hadde rett i noe han var ekstremt påståelig i, at det heter manifold, ikke mainfold, så når vi googlet og fant mange manifolder og ingen mainfolds så sa han at en dag smeller det, han håpet jeg kunne blø. HAHAHHAHHAha, han takler ikke at han tar feil - igjen. :D

Lenke til kommentar

Ugh, fikk fullstendig blackout på skolen i dag og alt ble helt svart, så jeg dro hjem nå. Orker ikke være på skolen til fire når jeg er så svimmel. Skal bestille time til sånn vitaminsjekk snart... begynner å skje litt for ofte. :(

 

Nå skal jeg legge meg å sove om ca en times tid, også skal jeg øve til de tre prøvene jeg har til uken. *stresset og overarbeidet* :(:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ganske deilig å slutte på skolen 11:20 hver tirsdag egentlig.

 

Kan noen fortelle meg hvorfor i alle dager jeg må betale 25 % skatt når jeg tjener mellom 5 og 10 k per måned?

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvorfor i alle dager jeg må betale 25 % skatt når jeg tjener mellom 5 og 10 k per måned?

Typen min tjener ca likt som deg og betaler samme skatt. Han kommer til å få det igjen neste år, og det kommer jo du også til. Og neste år kan du søke om lavere skatt ;) Jeg betaler også for høy skatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...