Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Legger meg jeg også. Det vil si, jeg skal gjøre leksene mine. Som jeg begynte med klokken ni. Men nedprioriterte til fordel for fora og IRC. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Lurer på hva jeg skal bruke morgendagen til. Damit..har ei hel uke forran meg og eier ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Å drive dank har jeg egentlig ikke lyst til å gjøre.. Ah...fattern skal bruke bilen på jobb i morra, så da må han nok fylle disel på kjerra så slipper jeg å fylle nestegang jeg skal bruke bilen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gjør noe fornuftig, lei en film, stikk på bowling, kjøp nye klær..Et eller annet..? Da kvelder jeg også, har ikke vært på skolen i dag pga jeg var "kvalm"... Gidda ikke, dessuten har vi studentovertakelse, så det gjør ikke noe.. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 B|Real: trene Men du har jo sikkert trent mye i militæret .. hm.. Dere har jo masse fin natur i nord norge så du kan jo labbe i skauen og ta bilder. Er det snø der enda forresten? I tilfelle kan du jo snowboard og ski osv. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jeg våkna nå.. sov fra 18 da jeg kom hjem fra jobb, blir nok døgning ikveld og skole om 7 timer. noen oppe enda? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 alltid våken.. Akkurat sett Secret window. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 du er ikke alene :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hmm skulle sjekke om vi hadde forelesning i morra. Fra 10.15 til 16.00 faktisk.............. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ick. Drittmorgen... Sovet tre timer. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ick. Drittmorgen... Sovet tre timer. det er ikke ulovlig å legge seg før tolv vet du? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeje god natt anyways. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Drittmorgen. Forkjøla og sår i halsen! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 har allerede klart å karve meg til skolen jeg. Timen har ikke begynt enda. endelig skal jeg trene, har ikke trent på over 1 uke nå. lurer på hvor mye jeg tar i benk nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Idag tok jeg buss, som var stappfull. Det var skikkelig gøy. Åpen skole idag, kan bli interessant å se hva slags mennesker som har lyst til å begynne her neste år. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Idag tok jeg buss, som var stappfull. Det var skikkelig gøy. Åpen skole idag, kan bli interessant å se hva slags mennesker som har lyst til å begynne her neste år. Hvorfor har dere åpen dag midt i uka mens vi må ha det på en lørdag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ha-HA-HAAAA! *peker på* vi fikk ikke lov å ha fag idag av avdelingslederen. hu sa til lærerene at elevene skulle IKKE ha fag på åpen skole. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hey. I dag er det sånn fengsel greier klokka 10. Så det blir jo gøy. Skippet de første norsk timene selv om jeg ikke burde. Men det regnet ute og jeg har ikke penger til bussen. Jaja. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dikky: Max 5 linjer i signaturen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ahh deilig hadde fri i går, og i dag skal vi bare jobbe hjemme å samle inn litt penger til barnasfredspris Og i morra skal vi rundt på div. skoler og fredag for vi avspasering. Så ufatelig deilig uke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dikky: Max 5 linjer i signaturen Det er maks 4, og han har fire linjer i IPB-skin. Owned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg