TLZ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Barbermaskin er for jenter. Mach3 er tingen. Problemet med høvel er at den kutter opp kviser og sånt... ellers så liker eg best høvvel. så fort så pubertetshormonene roer seg ned så går eg nok over til høvvel. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/08/413897.html Stakkars Oslo-borgere! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Barbermaskin. Ferdig på 1-2-3. Rekker faktisk å barbere meg før jeg drar på skolen på det viset. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/08/413897.html Stakkars Oslo-borgere! Det minner meg på. 5 stk grandis til kr99 på rimi! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hm...lurer på om jeg skal stikke hjem og se en film.Kjedelig å sitte her time etter time tenkt på det samme... noen bra filmer i kveld? Tror ikke det. Film@pc er tingen Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Synd jeg har begynt ett nytt og bedre liv da. :-D Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Synd jeg har begynt ett nytt og bedre liv da. :-D Sluttet å onanere? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Synd jeg har begynt ett nytt og bedre liv da. :-D Sluttet å onanere? :!: *mumle noe om snø i helvette* Begynt å trene! Og tenke på hva jeg spiser og sånn. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Barbermaskin. Ferdig på 1-2-3. Rekker faktisk å barbere meg før jeg drar på skolen på det viset. Den forrige maskina jeg hadde tok bra på halsen uten å irritere huden, men den var dårlig på flater. Den nye tar bra på flater men høvler opp halsen. Derfor slutta jeg med maskin. Høvelen gjør jo også en mye bedre jobb, bare bortkasta å fyra opp maskina. Ingen tvil der. Mach3 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) *sippe i seg en iskald Grans Julebrus på glassflaske* Ja.. også sitter jeg og kjeder meg.. og Pusen gjør fysikklekser.. glad jeg slipper sånt tull Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det er jo bare bra at de kutter opp kviser da, da blir du vertfall kvitt dem Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Øh, man får sår av sånt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hjelp! Jeg må få gjort ferdig heimkunnskap-leksene mine til i morgen! Egentlig skulle jeg levert dem på fredag! Hvis noen er så snille og gidder å svare på disse oppgavene skal du få en G-mail invite hvis du vil ha og jeg skal love deg at du skal få en PM hvor det står: "Takk! Du er kul!" Jeg har nemlig glemt boka mi. Her er oppgavene: 1. Hva slags oppgaver har karbohydrater i kroppen? 2. Karbohydrater deles inn i tre grupper, hvilke? 3. Hvorfor er det viktig å spise fiber? 4. Nevn noen fiberrike matvarer. 5. I hvilke matvarer finner vi stivelse? 6. Hvordan kan vi redusere sukkerfobruket? 7. Hva må du spise for å få i deg proteiner? 8. Hva slags oppgaver har proteiner i kroppen? -Takk på forhånd! Endret 8. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jaja... Skulle gjerne ha hjulpet det, men jeg er for lat...Dessuten er jeg rimelig lei slike spm.... Sotte på skole benken i 2 år og svart på slikt... GOOOOD night Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 1. Hva slags oppgaver har karbohydrater i kroppen? 2. Karbohydrater deles inn i tre grupper, hvilke? 3. Hvorfor er det viktig å spise fiber? 4. Nevn noen fiberrike matvarer. 5. I hvilke matvarer finner vi stivelse? 6. Hvordan kan vi redusere sukkerfobruket? 7. Hva må du spise for å få i deg proteiner? 8. Hva slags oppgaver har proteiner i kroppen? -Takk på forhånd! 1. De har som oppgave å gi hjertet og blodet tilskudd av fibersalve. 2. Anabole, Astrabode og Fetore 3. For å få oksygen til beina. 4. Knekkebrød, stratos og fisk. 5. Bananer og agurk. 6. Drikke mindre cola, saft og annen drit med mye sukker. 7. Spise egg, gjerne rå. 8. De har som opppgave å fore muskler og hjerne med protistantiskelektriske celler. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Eh, kan hjelpe på noe.. 1. Hva slags oppgaver har karbohydrater i kroppen? Gir energi til kroppen. 2. Karbohydrater deles inn i tre grupper, hvilke? Eh, raske karbohydrater, trege karbohydrater, og ??? karbohydrater 8. Hva slags oppgaver har proteiner i kroppen? De er kroppens byggestener, og hjelper til å opprettholde og utvikle f.eks muskulaturen. 7. Hva må du spise for å få i deg proteiner? tunfisk og annen fisk, kylling og annet kjøtt, nøtter, drikke melk.. egg ikke minst. 6. Hvordan kan vi redusere sukkerfobruket? Spise mindre godteri, slutte å drikke brus eller eventuelt gå over til "lett" brus. Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 1. Hva slags oppgaver har karbohydrater i kroppen? 2. Karbohydrater deles inn i tre grupper, hvilke? 3. Hvorfor er det viktig å spise fiber? 4. Nevn noen fiberrike matvarer. 5. I hvilke matvarer finner vi stivelse? 6. Hvordan kan vi redusere sukkerfobruket? 7. Hva må du spise for å få i deg proteiner? 8. Hva slags oppgaver har proteiner i kroppen? -Takk på forhånd! 1. De har som oppgave å gi hjertet og blodet tilskudd av fibersalve. 2. Anabole, Astrabode og Fetore 3. For å få oksygen til beina. 4. Knekkebrød, stratos og fisk. 5. Bananer og agurk. 6. Drikke mindre cola, saft og annen drit med mye sukker. 7. Spise egg, gjerne rå. 8. De har som opppgave å fore muskler og hjerne med protistantiskelektriske celler. Takk takk takk! Vil du ha en G-mail invite og eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Rettelse: Proteiner består av aminosyrer som er kroppens byggesteiner. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Da får jeg si takk til deg også da Dr.X! Vil du ha en gmail invite kanskje? Har en del invites skjønner du. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hehe, nei takk.. Boikotter Gmail av prinsipp. Ta forresten Al-Jazeera sitt innlegg med en bitteliten teskje salt Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg