sjefen_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) jaja, hyggeilg å hilse på.. lese hele tråden er uaktuallt btw.. ha en god helg folkens Hva? har du et liv? ha liv er oppskrytt. Kjørte gjennom en en meter høy snøhaug med bilen på jobb i dag. DFet var morro, men la seg tett grus og snø under bilen som lagde rare lyder. EDIT: enn med aat folket klarte to poster mens jeg skrev den korte her. Endret 28. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ØYH? (w00t?) Var en blanding av ironi og kjedsomhet.. Jeg trodde cæsar begynte kl 19.30 men så begynner det 20.30 BÅNN! Og ingen har ringt meg ikveld.. folk har sånn hjemmebursdag med voksne i familien noe som resulterer i kjedelig fredag!! entertain ME! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 BTW, jeg hoppa på SO3 rundt side 20, gadd ikke lese alle de første postene.. Og jeg gidder ikke lese 20 sider når jeg kommer hjem heller.. Bare poster non ganger fordi jeg syntes det er kos.. men da er som regel folka opptatt med å snakke om annet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) "You into ecstacy?"*Gitar*"You wanna tryyyy iiiit?" *synge på Bobby Conn - Pumper* "I can get you hiiiiiigh, i can get you hiiiiiigh!" EDIT: Tenkte skeivt Endret 28. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Wake me up, before you go go! *synge på wham - wake me up* - mew - snowflake går også på fullt! POST: 599! skal holde meg der Endret 28. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 "You into ecstacy?"*Gitar*"You wanna tryyyy iiiit?" *synge på Led Zeppelin - Pumper* "I can get you hiiiiiigh, i can get you hiiiiiigh!" LEd zeppelin? Waddafakk? Bobby Conn, mon! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jaja, tenkte litt skeivt da... soso koser seg med lesinga? ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Høhø, daakar sos, tror det ble en rundt 10 sider siden sist? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg leser, men jeg gidder ikke å svare. Synes dere skriver mye tøv og unødvendige poster, for å være ærlig... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Damn, jeg har et lite problem. Jeg "må" lese 76 sider SO3 som jeg har mistet... Ønsk meg god helg da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Damn, jeg har et lite problem. Jeg "må" lese 76 sider SO3 som jeg har mistet...Ønsk meg god helg da Der er det masse kos dere som du har gått glipp av kos deg, ! Selv så skal jeg på julebord imorgem med mange spreke damer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg leser, men jeg gidder ikke å svare. Synes dere skriver mye tøv og unødvendige poster, for å være ærlig... Kunne ikke hvert mer enig! Jeg var hos farmora mi siden klokka 3 idag..så har jeg lest alt som har blitt skrevet mellom, det er sinnsykt mye igrunn...ikke mye tekst, men mange poster.. Nå har jeg kapret til meg en av de gamle iMac'ene fra farfar, så nå skal jeg teste ut litt Er så rævva irc klienter på de atte...men jeg skal ha den på rommet til å høre på musikk med når jeg skal sove Vet ikke hvor mange MHz den er på, men den har hvertfall 30 GB hardisk Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg leser, men jeg gidder ikke å svare. Synes dere skriver mye tøv og unødvendige poster, for å være ærlig... Enig! Kan dere ikke ta praten på IRC? Ånei, dere har vist ikke det dere Men seriøst, noe kan dere vel ta på msn elns? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Joda, jeg har en helt fin og brukelig versjon av mIRC jeg Tor. Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 OMG Dere skjønner hva jeg og soso mener. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tor! For engangs skyld er jeg enig med deg! Det er alt for mye piss preik her inne ATM! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det er alt for mye piss preik her inne ATM! På tide at jeg sier litt her da Snakker med ei dame som har sykt bra kropp og bor desverre litt vekk herifra. hun er nooooe pratesyk hehe 1 time og 10 min til jeg er ferdig. Gjett om jeg blir tørst når jeg kommer hjem, sitter folk der og drikker ATM... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehe, de folka i huset ditt alstå har du kjøpt inn for kvelden da? Husk at det stenger tidlig med øl salget... Klokka 20:00 for å være nøyaktig... dritt lover i dritt butikker! jeg har fått med meg iMacen hjem nå da, men jeg har ikke fått den opp enda... ja jeg er lat, og cdene dine er her Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Ojoj, BigOne Pepperoni i ovnen )) EDIT: Den er ferdig )) *tenke* Skal jeg stikke innom I to the R to the C mon tro? Endret 28. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har spilt 3 DOTA runder i wc3.. drit heftig og så har jeg spist 3 klementiner rar fredag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg