Lufen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har masse prøver, jeg. Har en skikkelig digg lærer i samfunnslære, og vi hadde midtveisevaluering i timen i dag. Jeg ligger an til 6, og han er sååå fornøyd med meg. Grunnen til at jeg følger med i timene er fordi han går rundt i klasserommet når han snakker med den digge rumpa si Jeg hater kona hans. Mens vi snakker om samfunnslære.. Vi har fått en ny lærer som spiller Battlefield! vi har en lærer som ser på bil hører fra kateret mens vi sitter med oppgaver "faen, skjekk denne bilen da" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vi får se hva som skjer.. Vet ikke hva tiden vil bringe,men neppe no spennende.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 vi har en lærer som ser på bilhører fra kateret mens vi sitter med oppgaver "faen, skjekk denne bilen da" Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Vi har konge bibliotekar... Han har lagd en "datagruppe" som skal ha ansvar for at pc'ene er i tipp-topp stand... Og plutselig kom han til meg og en venn av meg og spurte om vi ville arangere en cs turnering på skolen... btw. Han har feraripc og spiller all verdens nye dataspill... Endret 8. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Matterlærern vår på videregående snakka om svenske kjøttboller de to første timene en gang.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 KRL læreren vår snakker om alt mulig også... Vi begynner på et emne, og så kommer en med en komentar og så fortsetter hele klassen og diskutere det... Vi har gjort det nesten en hel time... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Noen her som kan anbefale en skikkelig høvel for shaving her? Trenger ny Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tok steppegrasset livet av den gamle? Altså, er ikke Mach 3 en favoritt? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jo, var den jeg tenkte på Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, men bare når den "biter" litt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, men bare når den "biter" litt Høvel tar alt for lang tid. Barbermaskin er tingen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Barbermaskin er for jenter. Mach3 er tingen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, men bare når den "biter" litt Høvel tar alt for lang tid. Barbermaskin er tingen. Jauda, men er lettere å få det litt "clean" med høvel syns jeg.. Mye er det for Mach3 egentlig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Barbermaskin er for jenter. Mach3 er tingen. Hey! Ikke se ned på oss litt feminine gutter! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Barbermaskin er for jenter. Mach3 er tingen. Tror det er en dårlig ide. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, men bare når den "biter" litt Høvel tar alt for lang tid. Barbermaskin er tingen. Jauda, men er lettere å få det litt "clean" med høvel syns jeg.. Mye er det for Mach3 egentlig? Cirka 100 kroner tror jeg, vet ikke helt. Tror blader kommer utenom, at det følger med et blad. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, klar! *stikke og kjøpe* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hm...lurer på om jeg skal stikke hjem og se en film. Kjedelig å sitte her time etter time Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hm...lurer på om jeg skal stikke hjem og se en film.Kjedelig å sitte her time etter time tenkt på det samme... noen bra filmer i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg