Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har masse prøver, jeg. Har en skikkelig digg lærer i samfunnslære, og vi hadde midtveisevaluering i timen i dag. Jeg ligger an til 6, og han er sååå fornøyd med meg. Grunnen til at jeg følger med i timene er fordi han går rundt i klasserommet når han snakker med den digge rumpa si :love:

 

Jeg hater kona hans. :hrm:

Lenke til kommentar
:ermm:

 

kåting. :whistle:

Er ikke bare meg. ALLE jentene på VK1 vil ha han. Aldri sett en penere, smartere eller mer sexy mann. Men han er lykkelig gift med Annika og har en unge... *sutre* Hadde gjort hva som helst for ti minutter på kateteret :p

 

Han er bra for skolen; han får meg i hvert fall opp hver mandags morgen. Kan ikke misse timene hans. :D

Lenke til kommentar

Muttern ringte nettopp fra tromsø.

Den nye cellegiftkuren hun har gått på nå har ikke hatt noe som helst effekt og kreften har bare vokst..

Hun skal få stråling på de mest alvorlige plassene, og en ny cellegift-type etterpå det som hun skal gå på for å se om det hjelper..

 

Det bare rullerer videre. Egentlig så skulle jeg ha lagt med ned å skrike, men jeg er bare apatisk og tom inne i meg..

Tror jeg skal dra til dama en tur...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Jeg har masse prøver, jeg. Har en skikkelig digg lærer i samfunnslære, og vi hadde midtveisevaluering i timen i dag. Jeg ligger an til 6, og han er sååå fornøyd med meg. Grunnen til at jeg følger med i timene er fordi han går rundt i klasserommet når han snakker med den digge rumpa si :love:

 

Jeg hater kona hans. :hrm:

Mens vi snakker om samfunnslære.. Vi har fått en ny lærer som spiller Battlefield! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...