Bruker-33331 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nettop kommet hjem, *slappe av med cola* Heldiggris... jeg vil også ha brus! Ædda bædda:P *gå og hente et glass brus til* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nettop kommet hjem, *slappe av med cola* Heldiggris... jeg vil også ha brus! Ædda bædda:P *gå og hente et glass brus til* Jeg får lyst til å kaste noe stort og tungt på deg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg får lyst til å kaste noe stort og tungt på deg. Jeg tror farmor har et piano du kan låne. Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Off.. Jeg har vondt i ryggen på en plass ikke hele ryggen, men en liten plass. Noen som kan si hvorfor jeg har så vondt der? Plutselig begynte det å bli vondt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg får lyst til å kaste noe stort og tungt på deg. Jeg tror farmor har et piano du kan låne. Dere hvet ikke hvor jeg bor, eller hvordan jeg ser ut. *hente et glass til* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Off.. Jeg har vondt i ryggen på en plass ikke hele ryggen, men en liten plass.Noen som kan si hvorfor jeg har så vondt der? Plutselig begynte det å bli vondt. tror muligens det hadde hjulpet om du sa hvor på ryggen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 mulighet for at SO3 blir sticky?det ville vært flott,hvis lille filmtråden får det,syns jeg SO3 kan få det også. Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Off.. Jeg har vondt i ryggen på en plass ikke hele ryggen, men en liten plass.Noen som kan si hvorfor jeg har så vondt der? Plutselig begynte det å bli vondt. tror muligens det hadde hjulpet om du sa hvor på ryggen Litt under skulderen på venstre armen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Off.. Jeg har vondt i ryggen på en plass ikke hele ryggen, men en liten plass.Noen som kan si hvorfor jeg har så vondt der? Plutselig begynte det å bli vondt. tror muligens det hadde hjulpet om du sa hvor på ryggen Litt under skulderen på venstre armen. Latissimus Dorsi kanskje ? Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 God morgen!Stem på meg! Hva stemmer jeg på? Hva har du laget for å si det slik Du stemmer ikke på noe ved å åpne linken, men du åpner tråden "Kåring av vinneren i uke 45 - Primære former" i "Visuell kreativitet"-kategorien på forumet. Hvor du skal stemme på meg! Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Det er ikke noen klump der, det gjør ikke vondt når jeg tar på det. Det er smerter inni. edit: Pleier det å være en klump der sånn som dei viser på bilde? Endret 8. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 nei nå har du blanda sammen kommunismen og hw.no (det er lett å ta feil i disse dager) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 mulighet for at SO3 blir sticky?det ville vært flott,hvis lille filmtråden får det,syns jeg SO3 kan få det også. Nei, da kommer den ikke opp i "Siste nye innlegg". Den var sticky før, men det ble fjernet pga det. Fader også, fått lungebettenelse tror jeg. Hvertfall hostet konstant i 3uker nå:S Så blir ikke noe tur til VG sammen med skolen i morgen, nei. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hva er vitsen? vitsen med at lille filmtråden er sticky da? denne blir jo brukt mye mer. og det blir bedre oversikt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Vet ikke hva du mener med "klump" men Bedre Bilde Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Der ved teres major ca. har jeg vondt Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kult. Går sikkert over Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er ikke så veldig kult akkurat. Får spille litt vice da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg